reede, 2. detsember 2016

BRIAN SIMMONS „VÕIT“



 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Sa saad sellega hakkama. Sa tõused võidus, hoolimata sellest, milline näeb hetkel  välja olukord. Kas pole mitte tõde see, et iga võimatu asi alistub Minu väele? Kõik, Kes Mina Olen, asetub Sinu ja Su vaenlaste vahele. Sa tõused võimsana, kelleks Mina olen loonud Sind olema! Mitte miski ei suuda Sind võita, sest Sinu usk kasvab ja Su armastus tugevneb Minu vastu.“

„Ära mitte kunagi kahtle Minu väes, Minu armus ning Minu üllatavates läbimurretes Sinu heaks. Enne, kui see nädal saab läbi, näed Sa Minu Auhiilgust säramas läbi pimeduse pilvede. Sa näed seda, kuidas Su vaenlased tõmbuvad tagasi, kui Sa astud edasi Minu nimel ja Minu Võidus. Vaata tähelepanelikult, mida Mina teen Sinu heaks veel enne aasta lõppu. Sa hüpled rõõmuga 2017.aastasse lauldes võidulaulu!

1 Johannese 5: 4-5 The Passion Traslation

„Iga Jumala laps võidab ja vallutab järjepidevalt maailma, sest meie usk on võidukas vägi, mis võidutseb maailma üle!  Nii et kes on maailma võitvad vallutajad, alistades seda väega? Need, kes usuvad, et Jeesus on Jumala Poeg!
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 02.12.2016
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar