laupäev, 17. detsember 2016

Doug Addison: „Sinu Laohoone Uksed On Avanemas!“



Ajaperioodide Muutus

Jumal on sulgemas Sinu elu eelmise ajaperioodi peatükki. Ära keskendu oma minevikule ega sellele, kuidas Sa end praegu tunned. Paljudel inimestel on hetkel see tunne, et nad on kuidagi mööda pannud või mingi jama kokku keeranud.

Aga Jumal ütleb:  "Mina olen Sind ja Sinu põlvkonda valinud Oma väga spetsiifilise töö jaoks Minu väes. Ära muretse sellepärast, kuidas see praegu välja paistab. Ära muretse nende asjade detailide pärast. Kui õige aeg on käes, siis juhtuvad asjad väga kiiresti.“

Kuna paljud prohvetlikud sõnumid ei ole täitunud ning mõned suured juhtivad prohvetlikud liidrid on lahkunud, siis mõningatel inimestel on tekkinud kiusatus hakata põlgama ning eemale tõukama prohvetlikke teenistusi. Aga meil on vaja kuulda Jumala häält enam kui kunagi varem!

„Ja mulle tuli Jehoova sõna; Ta ütles: „Inimesepoeg, mis kõneviis see Teil on Iisraeli maal, et ütlete: „Aeg venib pikale ja kõik nägemused lähevad tühja?“Seepärast ütle neile: „Nõnda ütleb Isand Jehoova: „Ma lõpetan selle kõneviisi ja nõnda ei kõnelda enam Iisraelis! Ja ütle neile: Ligidal on aeg ja kõigi nägemuste täitumine!“ ( Hesekiel 12:21-23 )

See kõik on just praegu esile tulemas. Paljud on olnud pettunud ja lootusetud ning selline mõtteviis on hakanud oma juuri ajama. Aga kuula seda, mis Jumal on ütlemas: „Praegu pole aeg selleks, et tagasi tõmbuda, vaid on vaja edasi liikuda. Pane tähele, kuidas 2017.aasta märtsis hakkavad esile tulema äkilised pöörded, kui Jumal vallandab Oma Auhiilguse ja Väe koguduses sellisel viisil, nagu Ta pole seda kunagi varem teinud.

Jumal  On Kutsumas Uusi Valvureid- Mehi ja Naisi

Novembris ma kuulsin Jumalat ütlemas, et Ta on üles tõstmas müürile uusi prohvetlikke valvureid.

"'Ja Sina, inimesepoeg, Sind olen Ma pannud Iisraaeli soole vahimeheks! Kui Sa kuuled Sõna Minu suust, siis Sa pead neid hoiatama Minu poolt.“  (Hesekiel 33:7 )

Jumal tõstab üles uut liiki prohvetlikke valvureid, kes mitte üksnes ei kuule Tema häält, vaid kes ka tunnevad Tema südant. Prohvetlik hääl on muutumas ja prohvetlikke valvureid ja eestpalvetajaid hakatakse taga otsima, et nad tooksid Isandalt sõnumeid maailma võtmetähtsusega juhtidele.

Vaata, kuidas Jumal tõstab üles Hesekiel 33 valvureid Ameerika Ühendriikides (ja mujal maailmas). Sinu teenimistöösse tuleb muutus ja see saab olema teistsugune, kui Sa arvad. Hetkel ei tundu see Sinu jaoks üldse loogiline. Isand teab täpselt, kuidas hingevaenlane on Sind üle mänginud oma rünnakutega. Vaata, kuidas peidetud asjad hakkavad paljastuma. Jumal pole Sind unustanud. Taevas armastab ja austab Sind väga.

Lõikus Laohoonetest

Sellel aastal olen ma jaganud mitmeid prohvetlikke sõnumeid sellest, et Jumal on Sulle tagasi maksmas seda, mis Sa oled kaotanud ning eriti puudutab see seda, mis Sa kaotasid selle aasta juunis.

Praegu on käes aeg, kus Jumal tahab murda needust Sinu finantside üle ning vabastada Sinu elus Jumala Kuningriigi ressursse. Jumal rääkis mulle sellest, et me hakkame nägema palju suuremaid tagasimakseid meie külvile ning palvevastuseid oma eludes.

 

"Jehoova käsib seda õnnistust olla Sinuga Su aitades ja kõiges, mille külge Sa oma käe paned, ja Ta õnnistab Sind maal, mille Jehoova, Su Jumal, Sulle annab! ( 5 Moosese28:8 )

Ma näen Taevas laohooneid, millel on meie nimed kirjutatud. Iga kord, kui Sa oled andnud, palvetanud või otsinud Isandat ja Sa pole näinud kohest tagasimakset või vastust, siis tegelikult on vastused Sinu päringutele pandud Sinu jaoks valmis laohoonesse Taevas. Pole olnud kordagi, kui Jumal poleks reageerinud Sinu palvetele. Fakt, et need pole koheselt jõudnud Maa peale, ei tähenda seda, et Jumal poleks reageerinud.  

"Jehoova avab Sulle oma rikkaliku varaaida, taeva, andes Su maale vihma õigel ajal ja õnnistades kõiki Su käte töid; ja Sina võid laenata paljudele rahvastele, aga Sa ise ei tarvitse laenata!

 ( 5 Moosese 28:12)

Alates detsembrist hakkad Sa nägema, kuidas Sinu laohoonete uksed hakkavad avanema Sinu jaoks. See loob taevastes uue heli, mis kostub nagu „kaubaautomaadi“ heli (mul puudub hetkel parem näide), mis hakkab välja andma väljamakseid Sinu jaoks.

Võti Jumala Laohoonetesse

Jumal näitas mulle võtit, et olla võimeline vastu võtma kõike, mis Jumalal on meie jaoks- meil tuleb lahti lasta solvumistest (solvangutest) ja kohtumõistmistest (hukka mõistmistest). Meie eludes on olnud asju, mida me hoiame teiste vastu.

See on väga huvitav, et Jeesus andis meile selle võtme, mis toob meie eludesse õnnistused:

"Ja ärge mõistke kohut, siis ei mõisteta ka Teie üle kohut. Ärge mõistke hukka, siis ei mõisteta ka Teid hukka. Andke andeks, siis antakse ka Teile andeks. Andke, siis antakse ka Teile; hea, tuubitud, ja raputatud ja kuhjaga mõõt antakse Teie rüppe; sest sama mõõduga, millega Teie mõõdate, mõõdetakse ka Teile.“ (Luke 6:37-38)

Jah, andmine avab asju Sinu jaoks. Aga kui Sa loed Luuka 6: 38 konteksti, siis ütleb Jeesus, et meil tuleb esmalt lahti lasta kohtumõistmisest/ hukkamõistmisest. Võti, et sellel kuul kätte saada kogu õnnistus, peitub selles, et me laseme lahti igasugusest kohtumõistmisest/hukkamõistmisest, mis meil on teiste suhtes.

Ma olen väga põnevil, mis puudutab kõiki neid positsiivseid muutusi, mis meid ees ootavad. See aasta lõppeb pidutsemisega, kui Jumal on tegemas uuele liikumisele teed 2017.aastal!

Pea meeles: "'.. Ligidal on aeg ja kõigi nägemuste täitumine!“ (Hesekiel 12:23b )

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 17.12.2016

2 kommentaari:

  1. Kellel kõrv on, see kuulgu, mida Püha Vaim on nüüd sosistanud...just tema jaoks!

    VastaKustuta
  2. Kel kõrvad on, see kuulgu, mida Püha Vaim on sosistanud...just nüüd, tema jaoks!

    VastaKustuta