esmaspäev, 26. detsember 2016

John Eckhardt „Kaotatud Aja Tagasi Tegemine- Jumal Vallandab Oma Katapuldi“


 


Jumal ütleb: „Nii nagu inimesed paiskavad asju katapuldiga üle takistuste, nii ehitan ka Mina vaimus katapuldi. Minu prohvetlik sõna ja palve on katapuldi kombel paiskamas paljusid paikadesse, kus Te pole mitte kunagi varem olnud.“

Jumal ütleb: „Minu Sõna muutub katapuldiks. Kui Minu prohvetid teenivad prohvetlikult, kui nad prohveteerivad, kui nad palvetavad ja jutlustavad, siis Sa avastad, kuidas Sind on lennutatud üle takistuste ja müüride, mis tundusid Sinule täiesti ületamatutena. Paljud on öelnud: „See takistus, see sein, on liiga kõrge; mulle tundub, et sellest ma küll üle ega ümber ega läbi ei saa.“

Katapulteeruma Oma Saatusesse- Oma Tulevikku!

Aga Isand ütleb: „Paljud Teie hulgast murravad läbi nende müüride, aga paljud saavad katapulteeruma üle nende takistuste!“

Jumal ütleb: „ Ma katapulteerin paljusid teie hulgast otse Teie saatuse sisse, uude ajaperioodi, uude aastasse, üle igasuguste müüride ja takistuste, mis on seisnud Teie tee peal ees. Nii et seadke end valmis, et Mina saaksin Teid katapulteerida! Mina paiskan lendu Oma jumaliku katapuldi nende heaks, kes usuvad Minusse (Minu heaks), et minna edasi. See 2016.aasta on olnud taasavamise ja taaskäivituse aasta,  ja nüüd Ma jätkan inimeste eludes taaskäivitamist ning Mina paiskan nad üle kõigi nende asjad, mis on neid takistanud edasi liikumast.“

„Paljud on tundnud, et nad on otsekui lõksus või jäänud ajast maha. Nad on öelnud selliseid asju nagu „ma olen jäänud maha, ma liigun vale tempoga, mul on vaja järgi jõuda“.

2017.aasta- Järgi Jõudmise Aasta

Isand ütleb: „ Ole valmis! 2017.aasta saab olema Järgi Jõudmise aasta nende jaoks, kellele tundub, et nad on maha jäänud. Mina katapulteerin Sind Sinu tulevikku ning Sa avastad, kuidas Sa jõuad järgi oma saatuses ning tagasi saavad tehtud kaotatud aastad.“

„Ole valmis järgi jõudma. Mina annan Sulle laienemise ning katapulteerin Sind täiesti uude paika ka ajas. Ole valmis, et Minu Sõna katapulteerib Sind uude paika, uude ajaperioodi, sest Mina annan Oma prohvetitele prohveteerida.“

„Kui detsembris tuleb Sinu üle Minu Auhiilgus, kui Sa usud Mind Auhiilguse osas, kui Sa siis liigud Minu Auhiilguses, kui Sa siis vabastad Minu Auhiilgust, kui Sa siis teenid Minu Auhiilguses, kui Sa siis naudid Minu Auhiilgust ning Embad Minu Auhiilgust kogu oma olemusega, siis Minu Auhiilgus katapulteerib Sind paikadesse, kus Sa pole mitte kunagi varem olnud.“

„Paljud vaatavad siis Sinu peale ja küsivad: „Kuidas Sa jõudsid sellesse paika? Kuidas Sul õnnestus ületada see takistus? Kuidas Sa said üle oma minevikust? Kuidas Sa said üle oma läbikukkumisest?“

 Ja Sina vastad nii, nagu Mina, Sinu Jumal, ette ütlen:. „ Minu Jumal Katapulteeris mind läbi Oma Auhiilguse! Minu Jumal Katapulteeris mind!“

„Võta see sõna täna vastu!“, ütleb Jumal. „Lase Minul Sind katapulteerida ning õhku paisata isegi neid, kes tunnevad, et nende aku on täiesti tühi. Sul on olnud tühi ja külm periood, aga Mina lennutan Sind edasi. Mina panen Su mootori uuesti käima uue võimsusega. Mina panen Su taas liikuma. Mina põhjustan selle, et Sa hakkad taas laienema!“

„Mina põhjustan selle, et Sa hakkad edasi liikuma suurema kiirusega  kui kunagi varem. Mina murran Sind lahti seisakuhetkest, milles Sa oled kinni olnud. Ole valmis järsult edasi liikuma. Pane ennast valmis, et Mina katapulteerin Sind uude paika nendel eelolevatel päevadel!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 26.12.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar