laupäev, 24. detsember 2016

Lana Vawser „ Vastupanu Peab Vabastama Kiireneva Hüvitise“


 


Sellel nädalal on paljud kogenud oma eludes olulist vastupanu ja rünnakuid. Kui ma istusin Isanda jalge ees selle TORMI keskel, mis on ümbritsenud vaimus paljusid, siis ma kuulsin Jumalat ütlemas: „VASTUPANU PEAB VABASTAMA KIIRENDUSEGA ESILE TULEVA HÜVITISE“.

HÜVITIS- kompenseerima, tagasi maksma, kulude hüvitamine, tasu kaotatu eest, kahju hüvitamine (google definitsioon)

Kristuse Ihu on sisenenud väga OLULISTE JA PÕHIMÕTTELISTE MUUTUSTE ajastusse, kus tulevad VÄGA KIIRESTI esile HÜVITISED ja TAGASIMAKSED. Jumal on TAASTAMAS, Ta on TAGASI MAKSMAS Oma rahvale ning vabastamas HÜVITISI kõige selle eest, mida vaenlane on varastanud, tapnud ja hävitanud.

Sellel nädalal on vaimus eriliselt PALJU liikumist ja tegevust ning vaenlane on eriti intensiivselt „suurendanud oma veidrusi“, aga Jumal tahab, et me EI PÖÖRAKS hingevaenlasele mitte mingit tähelepanu. Hoia oma silmad Jeesuse peal, teades, et Tema on VABASTAMAS VÄGA KIIRELT Sinu elus üleujutuse kombel HÜVITISI.

Seal, kus hingevaenlane on tõsiselt loata ületanud piire, seal Jumal annab Sulle tagasi topelt portsjoni Sinu päranduse maal. Sa võtad tagasi oma “tõotatud maa“ topelt portsjoniga.

Ma olen seda korduvalt näinud, et nendel 2016.aasta viimastel päevadel on Jumal sellele erilist tähelepanu pööramas. Hoia oma silmad kinnitatuna Jumalal, sest Tema demonstratsioonid on juba alanud ning need kasvavad märkimisväärselt TAASTUSE, HÜVITISTE ja TAGASIMAKSETE näol Taevast.

LEINAMINE PÖÖRDUB RÕÕMUKS JA RÕÕMUSTAMISEKS!!!

Need rünnakud, mis on tulnud viimastel nädalatel Jumala rahva vastu, on olnud nii rasked, et ma näen PALJU pisaraid ja võitlust/meeleheidet ja valu sellel nädalal. Ma tahan Sind julgustada, et LEINAMINE ON PÖÖRDUMAS!!! OOTA kohtumisi Tema südamega, mis vabastab Su elus RÕÕMU ja RÕÕMUSTAMISE!!!

Sa hakkad NÄGEMA läbi RÕÕMU VAATENURGA!!!

Täna ma deklareerin ja kuulutan Sinu elu üle, et seal, kus on olnud leinamise ja meeleheite pisarad, eriti mis puudutab seda nädalat, siis järgmised pisarad saavad olema RÕÕMU pisarad PROPORTSIOONIS, mida Sa pole eales varem kogenud, kui Sa otsid Jeesuse südant. RÕÕM saab tulema esile ÄKITSELT kõikjal Sinu ümber.

Ma nägin nägemuses, kuidas Jeesus naeris KÕIGI inglitega Taevas…..MILLINE VAPUSTAV RÕÕM!!!!!!

RÕÕMUSTA TEADLIKULT SISENEDES 2017.AASTASSE.

Sinu elus tuleb esile VÕIDUKAS NAER kõige selle eest, mida Su elus vaenlane on põhjustanud. Sellele vaenlasele tuletatakse meelde Jeesust ja Jumala rahvas tõuseb sellise teadlikkusega oma autoriteedist, mis tegelikkuses on juba saavutanud VÕIDU hingevaenlase üle!!!

Ma kuulsin Jumalat ütlemas: „ RÕÕMUSTA TEADLIKULT, KUI SA SISENED 2017.AASTASSE!“ Ma nägin Jumala rahvast kõikjal Kristuse Ihus naerma, isegi siis, kui nad ei tundnud, et tahaks naerda ning ma nägin, kuidas see naermine vabastas TOHUTU rõõmu, LOOTUST TÄIS ootused, prohvetlikud sügavad teadmised 2017.aasta kohta.

Sinu TEADLIK RÕÕMUSTAMINE 2017.aastasse sisenemisel toob MÄRKIMISVÄÄRSE PÖÖRDE Vaimus, mis valmistab ette lava, et 2017.aastal tulevad Su elus esile SUUREMAD VÕIDUD kui kunagi varem.

Ühinegem Jeesuse ja Tema inglitega, et NAERDA ja RÕÕMUTSEDA!!!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 24.12.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar