laupäev, 10. detsember 2016

Nate Johnson II OSA„Topelt Portsjoniga Prohvetid On Tõusmas! Uuendatud Silmad, Et Näha ja Suurem Täpsus!“



   Ta On Sind Teravamaks Tegemas

Kirve pea esindab viiendas salmis (2 Ku.6) teravust ja täpsust, samuti tarkust. See on eristusvõime, nagu samis 12, mis on võimeline kuulma vaenlase sõnu ja salaplaane. Rohkem kui kunagi varem, on prohvetitel vaja olla relvastunud pannes oma pilgu tulevikule, hoides igal ajal oma vaimseid meeli väga erksatena. Jumal on kasvatamas Sinu täpsust tulevaste rünnakute osas, et Sa oleksid võimeline koheselt tegutsema ning vastu astuma pimeduse jõududele

Kui Süüria kuningas oli sõjas Iisraeli vastu, siis ta pidas nõu oma sulastega, üteldes: „Seal ja seal teatavas paigas ma asun leeri!“ Aga jumalamees läkitas Iisraeli kuningale ütlema: „Hoia, et Sa ei lähe sellest paigast mööda, sest süürlased asuvad sinna!“ Siis läkitas Iisraeli kuningas oma mehi sinna paika, millest jumalamees oli talle rääkinud ja teda hoiatanud, et ta hoiduks sealt; ja see ei sündinud mitte üks ega kaks korda. Ja Süüria kuninga süda muutus rahutumaks sellesinase asja pärast ja ta kutsus oma sulased ning küsis neilt: „Kas teate mulle ütelda, kes meie omadest hoiab Iisraeli kuninga poole?“ Siis ütles üls teima sulaseist: „Mitte keegi, mu isand kuningas, vaid prohvet Eliisa, kes on Iisraelis, annab Iisraeli kuningale teada needki sõnad, mis Sa räägid oma magamiskambris!“ (2 Ku. 6:8-12)

Ta On Sind Tugevamaks Tegemas

Me kõik oleme oma eludes võidelnud hirmuga, aga ma usun, et Jumal on praegu muutmas meid vapramaks ning tugevamaks nende eelolevate päevade tarvis. Eelija, kes oli Eliisa eelkäija, oli nii hirmunud Iisebeli ähvardustest, kes tahtis teda tappa, et prohvet läks ja peitis ennast ära. Vaenlane teab, et hirm paneb prohvetile suukorvi pähe nii, nagu ei miski muu, ja seetõttu ta püüab alati prohvetit hirmutada, kasutades inimeste kartust, et me tagasi tõmbuks ega teostaks ja ei täidaks oma kutsumist.

Ma prohveteerin just praegu, et need päevad Su elus on läbi ning Sa liigud metsiku ja kõhklematu sõnakuulelikkuse ajastusse, et vabastada kõiki neid sõnu, mis Sa oled Jumalalt saanud!

"Ära karda!“ ütles prohvet, „sest neid, kes on meiega, on rohkem, kui neid, kes on nendega.“ (2 Ku. 6:16)

Jumal On Sind Edutamas

Eeltingimuseks sellele, et Eliisa saaks topelt portsjoni, oli Eelija öeldu: „Sa pead NÄGEMA MIND, kui mind võetakse üles.“ See oli Eliisa otsus, et ta teeb kõik selleks, et NÄHA Eelija minekut, mis kvalifitseeris teda võtma vastu oma õpetaja võidmise topelt portsjonit. Samal viisil on ka meie fookuse hoidmisega, et me hoiame oma silmad Jeesuse peal, ja see võimaldab Temal meile lisada, sest kui meie vaatame Tema peale, siis me muutume Tema sarnasemaks ning me harjume Tema hääle kuulmisega. Jeesus tegi ainult neid asju, mida Ta NÄGI Isa tegemas, mis annab meile väga olulise eeskuju sellest, kui oluline on pideva ühenduse hoidmine Jumalaga.

 

Ja Eliisa palvetas ning ütles: „Isand, ava tema silmad, et ta oleks võimeliine nägema.“ Ja Jehoova tegi lahti sulase silmad, ja ta nägi, et mägi oli täis tuliseid hobuseid ja vankreid ümber Eliisa. ( 2 Ku. 6:17)

 

Prohvetlikud inimesed pole kunagi loodud selleks, et toimida üldisel tasemel, vaid et olla võimelised selleks, et näha väga täpselt. Ning ma usun, et selle suunas on praegu prohvetlik liikumas.

Mõni aasta tagasi kuulsin ma, kuidas Shawn Bolz andis väga täpse teadmise sõna ühel konverentsil, kui ma nägin samal ajal nägemust liftist, mille uksed avanesid. Ma sisenesin lifti koos teistega ning see viis meid järgmisele korrusele. Jumal ilmutas selle kogemuse läbi mulle seda, et Shawni anni arm on kättesaadav kõigi jaoks. Ja see ongi järgmine korrus või järgmine normaalne tase, kus toimida prohvetlikult. Ma prohveteerin Sinu üle just praegu, et Su SILMAD saavad valgustatud, et Sa astud oma jumalikus edutamises järgmisele tasemele ning Sa omandad täiesti uue selguse oma tundlikkuses.  

Ta On Sind Viimas Kõrgemale

Selle aasta esimeses pooles oli mul nägemus, kus mind viidi välja minu majast minu naabruskonda. Ma nägin oma tänavat ja naabreid, aga mu vaade oli väga piiratud. Siis tõsteti mind kõrgemale minu linna kohale ja siis tõsteti mind veel kõrgemale, et ma olin võimeline nägema kogu oma rahva üle ja siis veel kõrgemale, et näha ka teiste rahvaste üle.

See juhtus ajal, mil väga palju terroriakte viidi läbi erinevates paikades maailmas ning mu süda oli seetõttu väga kurb. Ma jõudsin oma elus kohta, kus ma olin väga frustreeritud, et ma nägin nii piiratult, kuigi prohvetitena me peaksime vastu võtma teavet, et selliseid asju ennetada. Ma paastusin ühe nädala ja palusin Jumalal mulle näidata, milline on Tema vastus kõigele sellele. Ja ühel päeval Ta ütles mulle nii:  "Ma tõstan maa peal üles  Kim Clementi sarnaseid prohveteid."

Kim Clement on üks võimsamaid ja unikaalsemaid ülistavaid prohveteid, kes võtab Jumalalt vastu väga detailset teavet, mis puudutab globaalseid asju kogu maailmas. (tõlkija märkus: tänaseks on prohvet Kim Clement lahkunud taevasse, aga see prohvetlik tekst on kirjutatud veidi aega enne tema lahkumist). Ma kogesin, kuidas Jumal oli mulle näitamas seda, mida Ta on tegemas lava taga, valmistudes välja saatma ja vabastama sama brandi/märgistusega prohveteid. Ma nimetan neid  „prohvetlikeks globaalseteks strateegideks“.

Väga varsti hakkasin ma kuulma sellelaadseid lugusid ja tunnistusi. Näiteks, kuidas kadunud ja röövitud lapsed leiti kohe üles, kuidas eestpalvetajad, kes hakkasid oma palvetega ümbritsema oma piirkonda ja linnasid, hoidsid ära katastroofe ja õnnetusi ning seda kõike selle väga erilise taseme prohvetliku nägemise tõttu. Sel samal ajal hakkasin ka mina nägema ülistuse ajal nägemusi linnade ja väga spetsiifiliste paikade kohta, et siis teha eestpalvet ning prohveteerida, mis puudutab globaalseid teemasid.  

Käesoleval ajaperioodil on Jumal Sulle ütlemas, et Ta viib Sind kõrgemale, Ta viib Sind väikelinna mentaliteedi juurest globaalsema käsitluse juurde. Ta  häälestab Sinu prohvetlikke meeli nii, et Sa hakkad nägema Tema kogu loomingut. Jumal ülendab Sind kõrgemale ning Ta annab Sulle  suurema vastutuse ja võimekuse.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 10.12.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar