pühapäev, 11. detsember 2016

Nate Johnson III OSA "Topelt Portsjoniga Prohvetid On Tõusmas! Uuendatud Silmad, Et Näha ja Suurem Täpsus!“



        Ta On Sind Puhastamas

Oktoobris juhtus meie piirkonna jaoks väga ebtavaline ja haruldane asi- Monarhliblika röövik roomas ühel meie aia puul. Iga päev käisime me seda röövikut vaatamas, kuidas ta muutus, kuni ta muutumine jõudis haripunkti ja ta oli valmis muutuma imeilusaks monarhliblikaks. Aga mõned päevad enne haripunkti me panime tähele, et kookon oli katki läinud ja röövik oli surnud. Me olime väga pettunud! Surma toovaks kiskjaks osutusid vastsed, kes elasid röövikuga sama taime peal. Kui röövik need vastsed alla neelas, siis hakkasid need vastsed rööviku sisemusest endale teed kaevama, kuni nad sõid ennast röövikust välja.

Meid, kui Uue Lepingu prohveteid, on kutsutud armastama ilma igasuguse tagamõtteta ja varjatud motiivita, isegi siis, kui meie sõnad tähendavad konfronteerimist. Armastus peab olema meid kandvaks jõuks, aga ma kogen seda, et Jumal puhastab paljusid meist  väga intensiivselt, kes senini tegutsevad orvu mentaliteedist lähtuvalt. Jumal puhastab neid, kes senini ei ela alati Isaga lähedases osaduses.  Isand ütles mulle, et Ta puhastab ja selitab prohvetite motiive nii, et me hakkame väga hästi armastama ning siis me esindame Jumala südant õigesti. Täpselt nii, nagu selle rööviku puhul: mida iganes me sööme, see kas hävitab meid või aitab meil esile tõusta. Kui me ei toitu Jumala armastusest läbi isikliku osaduse ja intiimsuse, siis me võime hakata enda sees hauduma täiesti valesid asju.

Jumal On Meid Pühitsemas

Kui ma hiljuti kuulsin Jumalat mulle ütlemas, et Ta on pühitsemas/pühendamas oma prohveteid just praegusel ajaperioodil, siis ma polnud päris kindel algul, et ma saan õigesti aru, mida Jumal sellega mõtles. Nii ma siis hakkasin otsima selle sõna tähendust ning ma avastasin kaks väga olulist tähendust sõnale „pühitsema/pühendama“:

1.) Pühendama mingi missiooni eesmärgi tarvis

2.) Määrama püha teenimistöö või positsiooni tarvis

Mida ma praegu tajun, on see, et Jumal kutsub esile sügavamat „jah“ sõna Tema täielikult pühendunud prohvetite südametest. Jumal on praegu välja jagamas uusi ülesandeid ja käski, et Jumala Kuningriigi suurem mõjuvõim võiks tulla esile. Ma räägin nendest, kes on seisnud ustavalt ning kes on väga hästi hoolitsenud selle eest, mis neil on.

Mida ma veel tajusin, oli see, et seal on üks teine grupp inimesi, kes on olnud laval, aga kes hakkavad nüüd liikuma ühelt positsioonilt teise. Ma usun, et Jumal on Teie eludes muutmas Teie fookust ja väljendusviisi. Ta lihtsalt ei määra Teid uue missiooni peale, vaid Teie nimesilt on samuti muutumas.  

Me elame hästi põneval ajal, kus Sa lihtsalt ei vaatle asju kusagilt tagareast või televisiooni vahendusel, vaid kus Sina saad seista eesrindel ja olla tunnistajaks sellele, kuidas põrgu väed taganevad kabuhirmus, kui Sina liigud edasi horisondi suunas. Teie olete prohvetlik liikumine, prohvetlikud helid, prohvetlik pulss, prohvetlik süda ning aeg on käes astuda edukalt edasi ning elada topelt portsjoni võidmisega, mis on Teie jaoks valmis pandud!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 11.12.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar