pühapäev, 15. jaanuar 2017

BRIAN SIMMONS "ANNA JUMALALE OMA SÜDA"



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Otsi Mind suure kirglikkusega ning Sa leiad Minu teed ning tood nähtavale Minu saladused Teie jaoks. On aeg täita maa kõige kõrgema kiitusega, sest ees ootavad „Taevas maa peal“ päevad. Ma tahan täna kuulda Sinu häält, Ma tahan, et Sinu ülistus tõuseks Minu poole Minu ees.“

„Paljud hoiavad oma südameid tagasi Minu ees. Nad keelduvad sellest, et avada täielikult oma hing Minu ees ning lasta Minu Ligiolul üleujutusena sisse voolata, et siis nende kiitus voolaks välja. Ma olen Sind loonud, et Sa kannaksid Minu kiitust maailma otsteni. See oli Minu südames, kui Ma Sind vormisin, et Sa saaksid osa Taevasest kiitusest. See tume pilv, mida Sa näed horisondil. On kinnitus sellest, et Ma tulen. Paljud osutavad sellele pilvele ja kardavad, aga Sina osutad sellele pilvele ning kiidad Mind, sest Sa tead, et kui Mina tulen, siis Ma toon rõõmu, õnnistuse ja õigsuse. Minu Kuningriik laieneb ja kasvab, kui Minu Kuningriigi pojad ja tütred kiidavad ja ülistavad Mind.“

„Taevas ootab, et kuulda kiituse kaja maa pealt. Kui Minu inglid leiavad suure rahulolu Minule kiituse laulmisest, siis Sina leiad läbi selle tõelise elu ja tõelise identiteedi, kui Su kiitus on ingellike helide kajaks. Ära mitte kunagi lase kurjal, mis Sind ümbritseb, tuhmistada Auhiilgust, mis on Sinu sees. Mina lõin Sind Oma kiituse jaoks. Las Ma kuulen neid helisid ning näen Su läikivat palet, kui Sa otsid Mind. Paljud lahingud on võidetavad ainult siis, kui kiituse helid purskuvad välja Sinu seest. Kas Ma mitte ei andnud Oma sulasele Joosuale juhiseid, et tuua esile Minu kiituse hüüdeid? Kas Ma mitte ei pillutanud laiali Iisraeli vaenlasi, kui Minu rahvas laulis Minu Headusest ja Auhiilgusest? Kinnita oma silmad Taevale ning vaata Minu peale ning Sa hakkad kiitma Mind harmoonias inglellike vägedega.“

„Käes on päevad, mil Minu Vaim saab välja valatud nende peale, kes on vaevatud ja ära kurnatud. Paljud, kes näevad välja nii nõrgad ja rõhutud, tõusevad peagi Minu Vaimu Tuules ning liuglevad kiituse tiibadel. Kui Sa tood Mulle oma rõõmsameelse kiituse, siis Mina toon Sulle Jumaliku Tugevuse. Sest Rõõm Isandast on Tugevus. Sisene ja leia Mind, sest kõik, mis Sa vajad, Ma annan Sulle, sest palju salajast varandust on hoiul nende jaoks, kes kardavad mind ning kes naudivad Mind ning rõõmutsevad Minust.“

Ja Püha Vaim juhatas mind selle salmi juurde, et anda see Sulle:

Laul 119: 57-58 The Passion Translation

„Sina oled minu Rahulolu, Isand, ja kõik, mida ma vajan;

Nii et ma olen kindlameelselt otsustanud, et ma teen kõike,

Mis sa mulle ütled teha.

Kogu oma südamest ma otsin Sinu soosingut;
Vala mu üle Oma armu, nagu Sa oled lubanud!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 15.01.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar