esmaspäev, 16. jaanuar 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL ON AINUS, KES SIND JUHIB LÄBI ELU“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Minu käsi on Sinu peal ning Ma ei kuku läbi, mis puudutab Sinu juhtimist täiuslikul teerajal, mis Mina olen Sinu jaoks valinud. Palju on neid uksi, mis Ma olen Sinu jaoks avanud, sest Ma olen Sinu Isa ja Ma valvan iga sammu üle, mis Sa teed ning hoolitsen Sinu eest terviklikult. Kui varjud hakkavad langema Sinu teele, siis Mina valgustan Sinu teerada ja kui Sina oled segaduses, siis Mina hoolitsen selle eest, et Sul oleks vajalik selgus.“

„Kui Su elu on Minu kätes, siis Sa ei pea eales muretsema sellepärast, mis suunas Sa peaksid minema. Mina ei mängi Sinuga peitust, mis puudutab Minu tahet, nagu see oleks kuhugi kadunud. Minu valikud Sinu elu jaoks õnnestuvad ning ühel päeval Sa näed, kui täiuslikult Ma Sind olen juhtinud. Ma olen Sind valinud ja kuna Sa oled Minu oma, siis Ma käsen oma inglitel olla valvel kõigil Su päevadel, et nad kaitseksid ja hoiaksid Sind Minu teedel, et Sa ei komistaks, kui Sa kõnnid koos Minuga.“

„Ära mitte kunagi kahtle Minu plaanides Sinu elu jaoks. Mina pole teinud vigu. Sa oled alati Minu käte vahel kui Mu armastatud laps. On maised isad, kes on unustanud oma lapse, aga Mina ei unusta Sind mitte kunagi, sest Minu Poja veri on teinud Sinust täielikult Minu oma. Ma olen igale tähele taevas andnud nime, Ma olen mõõtnud kõik ookeanid Oma peopesaga, Ma olen käte vahel hoidnud kõiki maailma kõrgustikke ning rullinud taevalaotust nagu tapeeti- ma ei unusta Sind eales ning Ma ei kuku läbi, et hoida Sind Enda ligi.“

„Vaata, kuidas Minu salapärased teed avanevad Sinu silme ees. Paljud on näinud Minu imesid, aga nad pole eales õppinud tundma Minu saladusi. Ma näitan Sulle nii imesid kui saladusi, kui Sa hoiad oma südame Minu ees, Mu kallis laps. Ma olen Sinu Isa, kes ei vea Sind alt. Mina näitan Sulle teed, mida Sul tuleb käia ning Sa kuuled Minu Vaimu häält, kes jagab Sulle saladusi Minu teede kohta. Tule Mulle lähemale ning Mina sosistan Sulle elu sõnu, mis teevad Sind tugevaks ning puhtaks kõige selle tarvis, mis on tulemas. Mina olen Ainus, kes Sind juhib ning Mina ei vea Sind alt.“

Laul 25: 5 The Passion Translation

Saada mind kogu teekonnal,

Võta mul käest ning õpeta mind,

Sest Sina oled Minu Rohkeneva Pääste Jumal,

Ma olen mähkinud oma südame Sinu südamesse!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 16.01.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar