laupäev, 14. jaanuar 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL ON ALUSTANUD SINU SEES OMA IMEILUSA TÖÖ, MILLE TA KA LÕPULE VIIB!“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mina olen teinud Sind oma pühaks elupaigaks. Mina olen puhastanud Sinu südame ning Ma olen teinud Sind puhtaks Minu silmis, Minu pühadus elab Sinu sees, sest Minu Püha Vaim elab Sinus. Kui Sina lubad Minul end täita üha uuesti ja uuesti, siis miski kuri ei saa Sind puutuda. Kui Mina valitsen Sinu elu Kuningana, siis Sinu südamest saab Minu Auhiilguse kamber. Mina lõpetan selle imeilusa töö, mis Ma olen Sinu sees alustanud!“

„Pühadus pole vaevanägemine või miski, mida Sina ise suudaksid toota. Pühadus pole inimese poolt algatatav ega teostatav, vaid see on Minu Vaimu voolamise tulemus Sinu sees. Mida Mina puhastan, seda Mina täidan. Ja mida Mina täidan, see on tehtud pühaks. Tuleta endale meelde, kuidas Mina olen Sinu elus tegutsenud tervel Sinu elu teekonnal koos Minuga. Mina olen Sind nõrkuse hetkedel teinud tugevaks, Mina olen Sind hoidnud ja kallistanud Sinu valu keskel. Paljudel kordadel olen Mina Sind tõstnud üles ning lunastanud Sinu päevi, täites need rõõmuga. Ära mitte kunagi unusta seda, Mu kallis laps, et Mina olen See, kes lõpetab selle imeilusa töö, mida Mina olen alustanud Sinu sees!“

Filiplastele 1: 9-11 The Passion Translation

Ma jätkuvalt palvetan Teie eest, et Teie Armastus kasvaks ning rohkeneks üha enam, kuni see hakkab üle voolama, tuues Teile rikkalikult ilmutusi kõigi asjade kohta. Ja selle ilmutuse kaudu Te saate tundma õppida Jumalat Täielikult seeläbi, kuidas Tema annab Teile edasi sügavaima arusaamise Oma teedest. See teeb Teid võimeliseks  valima kõige suursugusema tee kõiges- saades puhtaks ning olles ilma igasuguse solvumiseta Kristuse ilmnemiseni. Ja Te saate olema täielikult täidetud õigsuse viljadega, mis on leitavad Jeesuses Kristuses, Jumala Võitus-  tuues Jumalale võimsa kiituse ja kogu Au!
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 14.01.2017

 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar