laupäev, 28. jaanuar 2017

BRIAN SIMMONS „JUMALA ARMEE ON VÕITLUSVALMIS NING ETTE VALMISTATUD, ET VÕIDELDA SINU HEAKS!“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Vaata, kuidas imed murravad esile, kui Sa astud usus edasi. Kas Ma pole mitte Sind varustanud ning andnud Sulle usukilbi? Ma olen kutsunud Sind liikuma edasi koos Minu taevase armeega, et näha suurte võitude esiletulemist Sinu heaks!“

„Kõik need, kes tõusevad Sinu vastu, kukuvad läbi ning need, kes häbistavad Minu Nime, pannakse kõrvale, kuni nad otsustavad, kas Minu armust on küll, et neid taastada. Aga Sinu kutsumine on liikuda edasi usus ning tuua kaotus pimeduse jõududele. Usk on see võit, mis võidab ära selle maailma vaimu.“

„Sa kõnnid nendes sammudes, mis Mina olen Sinu jaoks valinud ning mitte keegi ei suuda seda takistada. Usk avab Sulle uksed, et Sa liiguksid õigel ajal õigesse kohta. Sa vaatad siis ringi, et leida oma vaenlasi, aga Sa ei leia neid, sest nad on ära võidetud!“

„Võta Minu käest vastu oma päranduse täius! Sul on vaja rõõmutseda ja laulda ning pidutseda, sest muutuse tants on pööranud Su „võib-olla“ imedeks! Palju on neid Minu sulaseid, kes astuvad välja väikse usuga ning siis teen Mina suuri asju! Ära mitte iial mõõda oma usku oma hirmude mõõdupuuga, vaid nõua seda, et Su hirmud alistuvad Sinu usule.“

„ Nüüd on aeg käes, et astuda oma „võib-olla“ alale ning näha, kuidas Mina kujundan Sinu keskkonna nii, et see teeb koostööd Sinuga. Sinu vaenlased võitlevad täiesti mõttetult, nii et ära ole kõigutatud selle poolt, mida Sa näed oma füüsiliste silmadega, vaid saa täis MINU usku, kui Sa kinnitad oma pilgu Minu peale.  Emba Tõde kui oma parimat sõpra. Abiellu Tarkusega ning temast saab Sinu täiuslik kaaslane. Hinda kõrgelt ning hoia Minu rahu ning Sa püsid kõrgemal igast kismast.“

„Mina kujundan Sinu sees täiesti puhta südame. Minu Vaimu voorused sünnivad esile Sinu sees. Kui Minu õigsus on Su südame kilbiks, siis Sa leiad suurema tugevuse ja julguse. Aeg on käes, et kiita Mind kogu oma südamest, sest Minu võidukad lapsed tõusevad ning neid pole võimalik võita. Ning Sina hakkad Mind kiitma ja ülistama kõigi nende võimatute asjade eest, mis Mina muudan võitudeks. Sinu külastuse päevad on käes.“

Efestlastele 6: 10-13 The Passion Translation

„Ja lõpetuseks, mu kallid, olge üleloomulikult läbi immutatud tugevusest oma eluühenduse kaudu Isanda Jeesusega. Seiske võidukalt Tema plahvatusliku väe jõus, mis voolab Teie sees ja Teie läbi. Pange selga kogu sõjavarustus, mida kannab ka Jumal, kui Ta läheb lahingusse, et Te võiksite olla kaitstud, kui Te võitlete süüdistaja kurjade strateegiate vastu. Sinu käsivõitlus ei ole inimeste vastu, vaid taevaste sfääride kõrgemate võimude ja taevaaluste mässavate vägede vastu. Sest nemad on tugevamad deemon-jumalate klass, kurjad vaimud, kes hoiavad maailma oma vangistuses. Selle tõttu tuleb Sul kanda kogu sõjavarustust, millega Jumal on Sind varustanud, et Sa oleksid kaitstud, kui Sa astud vastu Laimajale, sest Sa oled kutsutud kätte saama kõike ning Sa tõused võidukalt.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 28.01.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar