pühapäev, 22. jaanuar 2017

BRIAN SIMMONS „TÄNA SA SEISAD UUE ALGUSE LÄVEL“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Kõik, mis on Su ümber, hakkab muutuma ja kõik, mis Mina olen Sinu sisse istutanud, hakkab kasvama ja vilja kandma. Sest Mul on suured asjad Sinu jaoks valmis pandud, asjad, millest mitte keegi pole Sulle kuulutanud. Paljud räägivad vihmast, mis hakkab peagi sadama, aga Mina ütlen, et see tuleb Sinu üle PADUVIHMANA! Paljud räägivad tulest, aga nad pole kunagi olnud selle tule poolt ALLA NEELATUD!“

„Aga koos Sinuga hakkab Minu tuli metsikult levima, nii, et seda ei suuda peatada mitte üks struktuur ega inimeste teooria. On paljud, kes loodavad näha uut päeva, aga Sind Ma tõstan äkitselt üles uude ajaperioodi viisil, mis on üle Sinu igasuguse kujutlusvõime ning suurem kui ükskõik milline Sinu unistus. Sest see on Minu unistus, mis hakkab täituma Sinu elus. Paljud irvhambad, kes praegu naeravad Sinu üle, saavad Minu Ligiolus haaratud jalust ning muutuvad usklikeks ühe päevaga.“

„Paljud, kes kahtlevad Minu väes, jätavad maha oma limiteerituse ning hakkavad Mind taga ajama nii, nagu ei kunagi varem. Suur VÄLJAVALAMISE aeg on käes paljude rahvaste jaoks. Need on meeleparanduse ja kogunemise päevad. Neid, kes ignoreerivad Minu tõde, hakatakse ignoreerima. Need, kes keelduvad kogunemast, saavad pillutatud veel rohkemal määral. Sest Mind ülistatakse VAIMUS ja TÕES.“

„Nii et seisa kindlana Minus, kuni Minust saab Sinu kindlameelsus. Pane oma silmad Minu peale ning ära karda oma tuleviku ja kutsumise pärast, sest Mina olen alguse ja täideviimise Jumal, Mina olen Alfa ja Oomega. Sa oled Mind paljudel kordadel näinud Algusena, aga nüüd Sa näed Mind Lõpetajana, sest Minu armastus Sinu vastu ei kustu ega lõpe ära.“

Heebrealastele 12: 2 The Passion Translation

„Me vaatame eemale loomulikust sfäärist ning me kinnitame oma pilgu Jeesusele, kes sünnitas meis esile usu ning kes juhib meid edasi usu täiuslikkusesse. Tema eeskuju on see: Kuna Tema süda oli fokuseeritud rõõmule selles teadmises, et Teist saavad Tema omad, siis Ta oli suuteline taluma risti agooniat ning Ta võitis kogu selle alanduse, ning nüüd Ta istub  ülendatuna troonil Isa paremal käel.“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 22.01.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar