kolmapäev, 11. jaanuar 2017

BRIAN SIMMONS „TOETA OMA PEA JUMALA ÕLALE“


 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mu kallis, jumalikult armastatud laps, tule ja kuula. Sinu mõtted on ringi uidanud ning Su süda on olnud katki rebenenud. Tule Minu ligi ja pane oma pea Minu õlale. Puhka Minu armastuses ning õpi tundma Minu hoolitsuse sügavusi Sinu hinge üle. Sinu ihu, Sinu hing ja Su vaim on Minu omad.“

„Ma annan Sulle kõike seda, mida Sa praegusel tunnil kõige enam vajad- Minu rahu ja Minu armastust. Joo, janune, ning joo veel. Ära mitte kunagi tunne end süüdi sellepärast, et Sa jood väga palju Minu armastusest. Tule lähemale kui kunagi varem. Las hirm kaob Su mõtetest nüüd ja igaveseks.“

„Armastus avab väravad Minu Ligiollu ning toob Sulle rõõmu. Mu hinge suur rõõm, mu kullakallis, Sa võid kindel olla selles, et kõik asjad kootakse imepäraselt kokku Armastuse kangas. See, mis tundub müsteerium praegu, toob õige pea Sulle suuri imesid. See, mis tekitab Sulle praegu probleeme, saab tooma Sulle õige pea uut tugevust, kui Sa toetud Minu südamele. Ma ei lase Sul enam sügavamale minna selles valus.“

„Täna on see päev, mil Ma Sind kosin, kutsun ning tõmban Sinu hinge Enda ligi. Ära lase mitte millelgi oma tähelepanu kõrvale juhtida oma Tõelisest Puhkepaigast. Kui Sa puhkad ja hingad Minus ning alistad kõik oma ärevad mõtted Minule, siis Mina muudan Sind viljakaks. Sinu elu on Minu aed ning Mina olen Ainus, kes vastutab selle eest, et tuua Sinu elus esile Oma vilju.“

„Vaata, kuidas Ma tegutsen nendel hetkedel, kui Sina vaikuses puhkad Minus. Sina oled oks Minus. See on määratud nii, et Sa jääd Minu ligi ning oled ühenduses Minu südamega. Sinu elu hakkab voolama piima ja mett, kui Sa jääd elavasse osadusse Minuga. Kui Ma lõin mehe ja naise kuuendal päeval, siis Ma lõin midagi palju enamat kui vaevanägemine, Ma lõin nad  Minu puhkuse jaoks: Nende esimene päev siin ilmas oli seitsmes päev, mis on Puhkuse Päev. Kogu Sinu vili on peidus Minus. Kõik Sinu täideminekud on leitavad Sabbathi rahuldavas puhkuses, mis on peidus Minu elus, mis voolab Sinus. Sinu esimene armastus saab taastatud, kui Sa paned oma pea Minu õlale. Tule, Mu südamerõõm, Mu heameele laps, tule Minu ligi. Ma tean kõike Sinu kohta ja Ma armastan Sind rohkem kui Sa eales oskad hoomata.“

Johannese 15: 5 The Passion Translation

„Mina olen elujõuline võrseid ajav viinapuu ning Teie olete minu oksad. Kui Te elate ühenduses Minuga kui oma allikaga, siis voolab Teist välja viljakus- aga kui Te elate eraldatuna Minust, siis Te olete jõuetud.
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 11.01.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar