neljapäev, 2. veebruar 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL TAASTAB SU HINGE“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Oma ligiolus olen Ma hoidnud Sind nii, et Sa ei murdu Su õlgadel oleva raskuse all. Minu arm on andnud Sulle tugevust ajal, mil mitte keegi teine ei aidanud. Minu Ligiolu on olnud see paik, kus Su süda on tervenenud ning saanud terviklikuks. Nii et kuula, Mu kallis laps, Mina taastan Sind uuesti ja uuesti.“

„Ma olen nii väga igatsenud, et Ma saaksin Sulle anda päevi, mis on täis Taevast maa peal. Ma olen nii väga soovinud tuua Sulle rõõmu ja rahu, mida mitte keegi ei saa Sinult ära võtta. Aga selleks, et seda kõike vastu võtta, on Sul vaja tulla Minu ligi vaikuses. Otsi Mind enam kui midagi muud. Ära mitte kunagi unusta Minuga koos aega veeta, ning siis Ma saan taastada Sinu hinge ning tuua Su südamesse ja Su pere keskele kõik selle, mida Sa oled Minult palunud. Minu heameel peitub Sinus.“

„Minu vägi on tegev Sinu elus. Päevade ja erinevate ajaperioodide vältel toon Ma Sind pühasse paika, et suhelda Sinuga. Minu nähtamatu käsi on juba võtnud Sinust kinni, et tuua Sind pimedast orust säravale valguse aasale, kus lootus saab taastatud. Plaanid, mis Ma olen paika pannud Sinu elu jaoks, sünnivad Minu täiuslikus ajastuses ja Sa tõstad kõrgeks Minu nime. Päevi, mida Sina nimetad raskuse päevadeks, nimetan Mina pühendumise päevadeks. Ma olen toonud Sind välja „enesele kindel olemisest“ ning asetanud Sind rajale, kus usaldada ja loota Minule. Nii paljudel kordadel olen Ma toonud Sind välja meeleheite ööst lootuse valguse keskele. Mina taastan Sinu hinge taaskord! Sa hakkad üle voolama Minu armust ning Sa muudad selle paiga, kus Sa elad, pühaks.

Ülemlaul 1: 8 The Passion Translation

„Kuula, mu säravalt armas.

Kui peaks juhtuma,

Et Sa kaotad Mind silmist,

siis järgne Minu jalajälgedes,

kus Ma juhin oma armastajaid.

Tule oma koormate ja muredega.

Tule paika, mis on ligi

Minu karjaste pühamule-

Seal Sa leiad Mind.“

Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 02.02.2017

1 kommentaar: