pühapäev, 5. veebruar 2017

BRIAN SIMMONS „SINUS MUUTUB KÕIK“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mitte keegi ei suuda mõista Minu töö sügavust, mida Ma teen Sinu hinges. Teised inimesed saavad vaid spekuleerida selle üle, mida Mina teen Sinu elus. Nemad näevad võitlemist ja valu. Aga Mina näen Auhiilguse krooni, mis Ma olen asetanud Su pähe. Ma näen Sind istumas Minu paremal käel, paigas, mis kuulub kuninglikult Sinule kui Minu partnerile ja Mu sõbrale. Kutse Su elu peal on jumalik ning imeline. Ärgu mitte keegi häirigu Su rahu, kui Sa valitsed koos Minuga ning kui Sa avastad üha suuremal määral Minu Armastust.“

„Jõgi, mis voolab Sinu sees, on Minu Püha Vaimu jõgi- see on armastuse jõgi. Jumalik hellus, kiindumus ja südamlikkus ujutavad üle Sinu olemuse, see on järjepidevalt voolav ja pulbitsev jõgi, mis vuliseb välja Sinu kõige sisemisest olemusest! See üleloomulik jõevool on Jumala armastus, mis on välja valatud Sinu sisse Püha Vaimu läbi ning mille eesmärk on Sind täielikult läbi immutada seni, kuni kõik, mida Sa suudad teha, on vaid armastada Teda vastu. Astu sellesse jõkke ja lase kõigil neil jõevooludel muuta end rõõmsaks. Kõik Sinus on loodud selleks, et Sa elaksid ülevoolavas armastuses. Valmista oma süda ette kõigeks selleks, mida Mina teen Sinu hinges, sest kõik Sinus hakkab muutuma. Mina muudan Sind täielikult!“

Ülemlaul 1: 12 The Passion Translation

„Kui Kuningas ümardab mind Oma lauas, siis minu kiituse magus parfüümi lõhn kandub kõikjale.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 05.02.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar