reede, 3. veebruar 2017

Jesse Birkey „Veebruar- Lahenduste Kuu“



Kui ma olin Jumala ees, küsides, mis on Tema südames algava kuu jaoks, siis ma nägin vaimus jalajälgi, mis tekkisisd maapinnale. Ja ma nägin, kuidas need jalajäljed tulid jaanuarist otse veebruarikuusse.

Ma kuulsin, kuidas Isand ütles, et töö, mida Ta alustas jaanuaris, jätkub nüüd veebruaris. Paljude jaoks on jaanuar olnud raske kuu ning ma vaatasin ringi ja mõtlesin, kas ma näen üldse märke Jumala liikumisest.

Mõned meist on hakanud lõpuks nägema vilju selles, milleks me oleme kutsutud, aga on teisi, kes tunnevad end endiselt kadunutena. Teise grupi jaoks on oluline, et nad mõistaksid, et Jumal on alati tegutsemas ning maad ette valmistamas, kus Sa hakkad seisma. Jumal tegutseb isegi siis, kui Sina ei suuda seda näha, isegi siis, kui tundub, et mitte midagi ei toimu.

Ma tunnen, kuidas Isand tahab, et Sa teaksid, et Tema ei pea asjadega alustama täiesti algusest, et Sa saaksid näha, kuidas Su südameigatsused muutuvad reaalsuseks. Sa ei pea otsast alustama! Lahendus tuleb, kui Jumal jätkab oma tööd, mida Tema on juba alustanud. Jumal palub Sinult seda, et Sa oleksid kannatlik, mis puudutab Tema tööd ning liikumist. Tema täidab Su järgmise ajaperioodi kogu vajaliku üliküllusega, mis Tema on Sinu jaoks planeerinud.

Ära hülga lootust ning seisa vastu kiusatusele muuta suunda hirmust ja meeleheitest lähtuvalt. Kui Sa ei tea, mida teha, siis lihtsalt oota veel natuke ning puhka selles teadmises, et Tema ei juhi Sind hävingusse. Kasuta võimalust kogeda Tema armastuse turvalisust, kui Tema paneb Sinu ümber oma tugevad käed, hoides Sind kindlalt. Ta pole Sind unustanud ja kui Sa leiad siis selle armastuse hingamispaiga, et koguda julgust, et edasi oodata, siis Sa näed pööret veebruarikuu jooksul.

Rahunemine Saabub.

Jumal vabastab Oma „rahunemise“ paljude üle, kes tunnevad, et nad oleks otsekui tormi keskelt väljunud. Sul võib tekkida kiusatus arvata, et see rahunemise hetk on vaikus vaid enne uut tormi, aga see pole nii. See on tõeline „rahunemine“.

Püüa mitte liiga palju mõelda sellele, mis tuleb järgmisena ning lihtsalt puhka selles imelises rahus, mis Jumal Sinu üle valab. Järgmised nädalad pole selleks, et otsida endale veel rohkem asju, mida teha. Hellita ennast Jumala hingamise ja puhkusega.

Sidrunid On Magusad.

Ma püüaks hoida end mitte kasutamast kulunud väljendit „sidrunitest tehakse limonaadi“ , aga seekord ei õnnestu. See on, mida Jumal mulle näitas:

Ma nägin limonaadipudelit seismas laual ja ma kuulsin Isandat ütlemas, et need „sidrunid“, mida Sa oled eelmistel kuudel saanud, hapud asjad, mis on pannud Sind nägu krimpsutama, muutuvad nüüd magusateks.

Ma panin tähele seda, kuidas Jeesus hakkas Sinu olukordadele suhkrut lisama ning lõpptulemus oli seetõttu palju fantastilisem, kui Sa oskasid arvata.

Aarded Jagatakse Laiali.

Ma nägin ingleid kühvlitega laiali paiskamas aardeid Taeva hoiuruumidest ning need jõudsid maa peale. Mõned Teist on oodanud finantsilisi läbimurdeid, et taga ajada neid unistusi ja visioone, mis Jumal on Su südamesse pannud. Ma kogen, kuidas sel kuul Sa hakkad nägema vastavaid vastuseid.

Ära lase pettumusel põhjustada seda, et Sa annad alla oma unistuste suhtes. Lahendused saabuvad väga loomingulistel viisidel.

Välklambi Särav Valgus.

Ma nägin seda, kuidas Isand hoidis käes välklampi ning Ta valgustas neid kohti Sinu südames, mis vajasid muutmist. Mulle meenus siis üks mu sõber, Al Mark, kes eelmise aasta lõpus pidevalt kirjutas sellest, et varjatud asjad saavad paljastatud.

Aga see valgustamine pole midagi sellist, mis on nähtav kõigile. Jumal pole eales selle peal väljas, et tuua häbi ja  piinlikust. Ta lihtsalt tahab seda, et me saaksime käia kõiges selles, mis Temal on meie jaoks ning paljudel kordadel me oleme raskustes, et siseneda Tõotatud maale, just selle tõttu, et meie südames on vinduvad asjaolud.

Veebruarikuu jooksul leiavad mõned meist lahendusi just sel ajal, kui Jumal valgustab eredalt meie südame olukorda. Ära jookse Tema armastuse valguse eest, vaid aja seda pigem taga. Luba Temal õrnalt ja leebelt näidata Sulle, kuidas olla rohkem see, kelleks Tema on Sind kutsunud olema. Ole hästi valvas solvumise vaimu suhtes ning hoia oma süda avatuna Püha Vaimu õrnadele müksamistele.

Lase Jumalal esitada oma südamele ja mõistusele väljakutse, sest Tema tahab Sind juhtida sügavamate ilmutuste juurde. Ära jookse ja ära peida end, parem tegele kõntsaga, kui vaja.

Uus Laul Tuleb Esile.

Ma nägin liblikaid kandmas laule ja sedeleid Taevast, mis täitsid taevalaotuse. Mõned sedelid läksid kaotsi, sest kiskjad said need kätte, aga enamus neist jõudis kohale ning täitis atmosfääri.

See on uus muusika laine- Uus laul täiesti erineva heliga. See kannab endas väge muuta täielikult inimsüdameid ja seda väga kiiresti. Ning need uued laulud juhatavad sisse väga võimsaid kohtumisi Jumala armastusega.

Kui ma nägin seda pilti lahti rullumas, siis Jumal tuletas mulle meelde ühe väga tuntud ülistusjuhi sõnu, kes aasta tagasi prohveteeris sellest, et muusika hakkab muutuma. Ta rääkis sellest, kuidas Taevast hakkab vallanduma uus heli ning need, kellel on kõrvad, et kuulda, korjavad need helid üles ning hoolitsevad uue muusika eest väga hästi.

Ma usun, et veebruarikuu jooksul hakkavad mõned Teist neid helisid kinni püüdma. Jumal on hakanud Sinu sees üles õhutama loomingulisust ning Su astja on valmis selleks, et see saaks täidetud. Ole julge, et astuda seikluslikult kunsti erinevate sfääride tundmatutele territooriumidele, ole valmis olema pioneer.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 03.02.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar