pühapäev, 5. veebruar 2017

Katie Barker „Jumal On Sinu Püsivus“



Ma kuulsin Isandat ütlemas: „Kui elumere lained tõusevad, siis hoia oma silmad Minu peal, Oma usu Alustajal ja Täidesaatjal. Mina olen Sinu Püsivus ja Mina ei muutu. Mina olen Sinu tugevus katsumuste ajal. Hoia oma pilk kinnitatuna Minule ning Sa näed valgust ja teerada, mis viib Sind läbi tormi, mis märatseb Su ümber. Kui Sa toetud Minule, siis Sa leiad Minu tiibade alt oma varjupaiga ning Sa täitud rahuga, mis ületab igasuguse arusaamise. Rahusta oma hinge Minu ees, Minu läheduses ning luba Minul olla Sinu pelgupaik. Kui sa seda teed, siis kõik tähelepanu kõrvale juhtivad elemendid kaovad ning Sa näed üksnes Tõde.“

„Sa näed Mind ja seda, kes Sa oled Minus. Vaenlase valed saavad paljastatud ning tühistatud. Kuula üksnes Mind ja järgne Minule, sest Mina lähen Sinu ees ja valmistan Sulle teed. Mina olen saavutanud võidu Sinu jaoks. Mina hoian ja kaitsen Sind. Puhka Minus. Ära karda, vaid saa hoopis täis Minu rõõmu ning ülista Mind, hoolimata oma olukordadest, teades, et Mina olen Ustav, kes täidab Oma tõotused. Mina korraldan nii, et kõik asjad töötavad Sinu kasuks ning Mina toon Sulle läbimurde. Sina oled Minu Auhiilguse kandja ning võitja Minus. Usalda Mind ja vaata, kuidas Mina rajan teed otse Sinu ees. Saa täis Minu Vaimu ning Sa täitud väega, et liikuda edasi Kõige Täiusesse, mis Minul on Sinu jaoks.“

Isand andis mulle ka nägemuse merel paadiga olevast inimesest. Lained olid tõusmas ning märatsemas kõikjal selle paadi ümber. Suured lained peksid vastu seda paati. Inimene selles paadis oli endast täiesti väljas ja meeleheitel ning jooksis mööda paati sihitult ringi. Inimese silmad olid lainetel ja tormil. Aga siis ma nägin seda, kuidas see inimene hakkas ennast rahustama ning pööras oma fookuse horisondil paistva valguse suunas ning inimese fookus ei olnud enam tormil. Tuul hakkas kinni paadi purjedest ning see inimene oli võimeline navigeerima läbi tormi, hoides oma silmad horisondilt paistva valguse suunas.

Kui Sa oled läbi minemas „tormist“ praegusel ajaperioodil, siis Jumal tahab Sind väga julgustada, et Sa võtaksid oma silmad ära tormi pealt ning paneksid need Tema peale, sest Tema on Sinu Põsivus.

Ma jagan Sinuga mõningaid kirjakohti, mis toetavad seda sõnumit ning ma palvetan, et need kinnituksid Sinu südames:

Heebrealastele 12:2 (The Passion Translation) – Me vaatame eemale loomulikust sfäärist ning kinnitame oma pilgu Jeesusele, kes sünnitas meie sees esile usu ning kes juhib meid edasi usu täiuslikkusesse.

Heebrealastele 12:8 (TPT) – Jeesus, Jumala Võitu, on seesama eile , täna ja igavesti.

Filiplastele 4:6-7 (TPT) –Ära lase ennast tõmmata erinevates suundades ning ära muretse mitte millegi pärast. Ole palvest läbi immutatud igal päeval, andes Jumalale oma usku täis taotlused ja palumised, olles ülevoolavalt täis tänu. Räägi Temale igast oma elu detailist, ning Jumala imeline rahu, mis ületab igasuguse inimliku arusaamise, teeb Teie jaoks palvevastused teatavaks läbi Jeesuse Kristuse.  

Laul  91:4 (NIV) – Tema katab Sind Oma tiivasulgedega ning Tema tiibade all Sa leiad pelgupaiga;  Tema ustabvus on Sinule kilbiks ja kaitsevalliks.

Laul  46:10 (NIV) – Ole vaikselt ning tea, et Mina Olen Jumal.

Õpetussõnad 3:5-6 (NASB) – Usalda Jumalat kogu oma südamest ning ära toetu omaenese arusaamisele. Kõigil oma teedel tunnusta Teda ning Tema teeb Su teerajad sirgeks ja otseseks.  

Roomlastele 8:37 (TPT) Aga isegi kõigi nende asjade keskel me võidutseme kõigi nende asjade üle, sest Jumal on teinud meist enam kui võitjad ja Tema ilmutatud ja esitletud armastus on meie auliseks võiduks kõige üle!

Heebrealastele 10:23 (TPT) – Ja nüüd tuleb meil tugevalt  klammerduda lootuse külge, mis elab meie sees, teades, et Jumal alati peab Oma tõotusi!

Roomlastele 15:13 (TPT)  Aga nüüd täitku meie Jumal,  Lootuse Inspiratsioon ja Allikas,  Teid ülevoolavalt mõõtmatu rõõmu ja täiusliku rahuga, kui Te usaldate Teda. Ja Püha Vaimu vägi ümbritsegu ja varustagu Teie elu jätkuvalt Jumala ülirohkusega, kuni Te kiirgate lootusest!

Roomlastele 8:28 (NASB) –  Ja me teame seda, et Jumal põhjustab selle, et kõik asjad koos töötavad meie kasuks, nende heaks, kes armastavad Jumalat ning on kutsutud vastavalt Tema eesmärkidele.

Koloslastele 1: 11 (TPT) - Ja me palvetame, et Te oleksite jõustatud Tema plahvatusliku väega Tema suurepärasest auhiilguse sfäärist, täites Teid võimsa lootusega.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 05.02.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar