pühapäev, 19. märts 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL ON SIIN!“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma olen siin, kui Sa Mind vajad, sest Mina ei ole pealtvaataja kusagilt eemalt, Ma ei ole tuim selle suhtes, mis Sind liigutab. Läbi kogu päeva ning öövaikuses olen Ma Sinu jaoks olemas, Mu kallis. Kuidas ma naudin Sinu seltskonda- rohkem, kui Sa arvata oskad! Õpi Mind kogema ning õpi Mind tundma kui Ainust, kes on lähemal Sulle, kui Su oma hingeõhk. Mina täidan Oma Elava Ligioluga Sinu iga hetke ning iga Sinu unistuse.“

Otsi neid võimalusi igal päeval, et olla koos Minuga. Oota Mind, kuni Sa kuuled Mu häält, sest Ma nii väga tahan, et Sa tunneksid Mind, sest Minu tundmine on vägi ja vastupidavus. Sa ei lõpeta eales Minu tagaajamist, kui Sa tunned Mind, nagu ka inglid tunnevad Mind. Ma kutsun Sind väga püha läheduse ja intiimsuse juurde, tule Minu kambrisse, sest Ma tahan Ennast Sulle tutvustada. Ning siis on Sul võimalik Mind tundma õppida palju lähedasemalt, kui inglid tunnevad Mind.“

„Kõik Sinu elu asjad on Minu käes. Sinu probleemid, mured, perekonna olukorrad ning ka Sinu tervis. Mina olen kohal, kui Sinu Tervendaja ja Taastaja. Ma olen rohkem kui võimeline tervendama Sinu südant ning Ma teen Sind terviklikuks. Ma olen siin, et olla KOOS Sinuga. Sa oled Minu hinge jaoks rõõmu tooja, tule siis ja puhka Minus. Hüüa Mu nime, sest Ma olen kohal, Sinu kõrval, Sinu sees ja kõikjal Sinu ümber.“

„Sinu elu on Minu kätes, sest Mina olen Ainus Tõeline Jumal. Minu veri ja Minu arm on teinud Sind Minu omaks. Mina mõistan Sinu südant enam kui keegi teine. Kui teised on Sind kõrvale heitnud, siis Mina ei jäta Sind, vaid tulen Sulle lähemale. Kui teised räägivad Sinu kohta kurja ning vihaseid sõnu, sest Sa usud Minusse, siis Mina olen Sinu lähedal. Ma olen siin. Just praegu. Ma olen Siin. Tule koos Minuga ning läheme salajasse paika!“

Jakoobuse 4: 5-6 The Passion Translation

„Kas Pühakiri tõesti ei tähenda Sinu jaoks mitte midagi, mis ütleb: „Jumala Vaim, kes hingab meie südametes, on Armukade Armastaja, kes tahab meid täielikult Endale? Aga Ta jätkab meie üle armu välja valamist üha rohkem ja rohkem.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 19.03.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar