esmaspäev, 27. märts 2017

BRIAN SIMMONS „KUULA JUMALAT“


 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Vaikuses Ma räägin Sinuga. Igal hommikul tule ja istu Minu jalgade ette ning õpi Igavikulisest tarkusest. Mina räägin Sinuga. Mina sosistan Sinu hingele. Käes on aeg, et kuulda igal päeval Mind väga selgelt. Ülesanded, mis Ma Sinule annan, on väga meeldivad ja tasuvad. Need tööd, mis Mina annan Sulle igal päeval teha, toovad Su hingele magusust. Ja teised Sinu ümber hakkavad tähele panema, et Sa oled olnud koos Minuga.“

„Ja õhtutundidel tule Minu juurde ning Ma sosistan Su südamesse (vaimu) elu sõnu. Ja Ma teen Sinu öötundidest Minu Vaimuga kohtumisaja, et tuua Taevast armu ja Minu Ligiolu värskendavat kastet. Kuula väga hoolikalt, nagu armunu kuulab igat oma Armsama sõna- kuula Mind ning Sa kuuled Minu häält. Ma puudutan Sinu kõrvu ning avan need, nagu sellel, kes on väga õpetatav. Sa õpid tundma Minu teid, kui Sa kuulad Minu häält.“

„Ma armastan Sinuga rääkimist, Sinuga vestlemist ning seda, kui Ma saan sinuga jagada Oma südant. Paljud on, kes ütlevad, et nad järgnevad Mulle, aga samas nad eales ei vaigista oma hinge selleks, et kuulata Minu häält. Mina olen Karjane, kes läheb Oma lammaste ees ning nimetab igaüht neist nimepidi, armastab neist igaüht ning kannab nende eest hoolt. Mina, kui nende Karjane, juhin neid Oma teedel. Sa võid avastada kogu aeg seda, et Minul on kõrvad, et kuulata Sinu häält, Ma kuulan Sind väga tähelepanelikult, kui Sa räägid Minuga. Nüüd aga tule ja kuula Minu sosinaid igal päeval ning tea, et Mina olen Sinu Jumal.“

Õpetussõnad 8: 5-12 The Passion Translation

„Kuula Mind

Ja Sa oled siis mõistlik ja arukas.

Isegi kõige rumalamad ja nõrgemad

Saavad vastu võtta mõistva südame,

Mis muudab kogu nende sisemise olemuse.

Minu sõnade tähendus

Vabastab Sinu sees

Ilmutuse, et Sa saaksid valitseda oma elus.

Minu laulusõnad teevad Sind tugevaks,

Et elada selle järgi, mis on õige.

Kõik, mida Mina räägin, on vaieldamatult tõsi;

Ning Mina keeldun välja kannatamast seadusetuse valesid-

Minu sõnad ei juhi Sind eales õigelt teelt kõrvale.

Kõiki Minu suu deklaratsioone võib usaldada;

Nendes ei peitu mitte mingit kõverat loogikat

Või tõe väärastamist.

Kõik Minu sõnad on selged ja otsekohesed

Nende jaoks, kes omavad vaimset arusaamist.

Kui Sul on avatud mõistus,

Siis Sa võtad vastu ilmutusliku teadmise.

Minu targad korrigeerimised on

Palju hinnalisemad hõbedast või kullast.

Kõige puhtam kuld pole üldse võrreldav

Ilmutusliku teadmisega, mida Mina suudan edasi anda.

Tarkus on nii hindamatu,

Et see ületab iga kalliskivi hinna.

Mitte miski, mida Sa võid soovida,

Pole võrreldav tarkusega.

Sest Mina Olen Tarkus, ja Mina olen läbinägelik ja intelligentne.

Minu käsutuses on elav arusaamine,

Et kavandada plaane Sinu elu jaoks.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 27.03.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar