pühapäev, 19. märts 2017

Christy Johnston „Kas Sa Oled Jumala Salaagent? Loe Sõnumit ja Saa Teada!“



Viimasel ajal  olen ma märganud kõikjal, kus liigun, numbrite jada 007. Ma olen kindel, et kui Sa oled minuga sarnane, siis need numbrid meenutavad Sulle koheselt Bondi filme. Ja ma kuulsin Taevast Isa ütlemas: "Mina varustan Oma eestpalvetajaid Taevase läbinägelikkusega ning täiesti enneolematu võrratu tugevusega, sest nemad on Minu salajased relvad.“ Nende sõnadega kaasnes tohutu võimsus ning Jumal jätkas rääkimist: "Sellel keeristormi ajastul saadan Mina nad välja Oma salaagentidena, et nad hävitaks pimeduse jõudusid ning vaenlase plaane. Nende eestpalved toovad valguse kätte kõik selle, mis on olnud peidetud varjatuna.

Jumal Jagab „Eriti Salajastega“ Oma Saladusi

Ma nägin tervet hulka väga salajasi plaane kokku rullituna, otse Taevasest strateegilisest juhtimissaalist ning inglid kandsid neid otse eestpalvetajate kätte. Õpetussõnad 24: 6 (Message translation) ütleb: „Strateegiline planeerimine on sõjapidamise võtmeks, et võita, on Sul vaja väga häid nõuandeid.“

Kui need Jumala mehed ja naised veetsid Taevase Isa ees vaikselt kuulates aega, siis ma nägin, kuidas nende ülistus hakkas peale seda looma üleloomulikke maavärinaid taevastes sfäärides nende kohal. Kui nad palvetasid keeltes, siis ma nägin, kuidas nende silmad hakkasid avanema, et näha Taevaseid strateegilisi plaane, mis olid pandud otse nende ette, ning siis nad hakkasid kuulutama/deklareerima kõike seda, mida nad olid näinud oma vaimsete silmadega.  Nende välja räägitud deklaratsioonid hakkasid mobiliseerima inglite väehulkasid. Need inglid olid lahinguvalmilt oodanud neid eestpalvetajate deklaratsioone ning koheselt, kui eestpalvetajate huulilt kostusid need sõnad, hakkasid inglid laiali valguma järjest suureneva kiirusega üle kogu maa.

Jumal On Välja Läkitamas Oma „00“ Agente

Huvitaval kombel tähendab Bondi filmis number 00 (topelt nullid) agenti, kellel on luba tappa ning ma kogesin, kuidas Taevane Isa on valanud oma vastava võidmise palves Sinu üle, Tema südame järgi eestpalvetaja üle, et täielikult hävitada ja tappa kõik vaenlase katsed esile kutsuda täielikku kaost ja segadust. Bond oli tuntud oma võimekuse poolest kuhugi sisse hiilida ning ootamatult rünnata ning tal olid alati väga erilised abivahendid.  Ma usun kogu oma südamest, et Taevane Isa on samal moel Sind varustamas kui Oma „salajast agenti“, kellel on väga erilised ja unikaalsed abivahendid ning tarkus, et rünnata vaenlast täiesti ootamatult. See, mida Sina eestpalves vabastad, tuleb vaenlase jaoks nagu ootamatu varitsus ning tema leeri jaoks täieliku hävinguna. Nad lihtsalt ei oska seda oodatagi. Ma nägin, kuidas inglid jagasid Sulle otse Taevast tööriistu.

Nägemus: Ma nägin üleloomulikku abivahendit, mis sarnanes kompassiga, mis anti Sinu kätte, mis tegi Sind võimeliseks nägema ilmutusliku teadmisega, mis suunas palvetada. Ma nägin seda, kuidas Sa väga olulistel hetkedel teadsid täpselt, kus palvetada. Sa hakkad nägema nägemusi ning kujutluspilte nendest kohtadest, kus hävitavad plaanid on salajas loodud, Sa tead täpselt neid ruume (nagu Sa oleksid ise seal olnud), kus need plaanid koostati ning need hakkavad Sulle paljastuma.  

Ma nägin Sind nurgas istumas ning jälgimas, kuidas vaenlane kasutas erinevaid inimesi; neil inimestel värisesid käed, sest neil olid varjatud agendad/plaanid/motiivid- aga Jumal teeb Sind nendel hetkedel võimeliseks sõna võtma ning katkestama neid plaane. Sinu palved hakkavad murdma pimeduse mõju ja võimu- see tuleb esile täiesti ootamatult, salajaselt ning ülima täpsusega. Laul 44: 6 ütleb: „Sinuga me paiskame maha oma rõhujad; Sinu nimel tallame puruks oma vastased!“

Sa Oled Varustatud, Et Teostada Oma Missiooni

Teine Bondi filmi aspekt, mida Jumal mulle valgustas, oli see, et Bondil olid alati väga kiired autod, mis olid varustatud tohutult võimsate mootoritega. Ma usun, et see on teine võrdpilt sellest, millise tohutu võimsuse ja väega saavad olema täidetud eestpalvetajate palved. Need palved on otsekui tohutu kiirusega sõidukid.

Jumal varustab Sind üleloomuliku võimsusega nii, et Sinu palved ja deklaratsioonid üle kogu Sinu rahva, ja ka üle kogu Sinu perekonna, hakkavad tooma muutusi ning vastuseid enneolematu kiirusega ja järjest suurenevas mahus.  Ja siis tulid mulle meelde mõned Bondi filmide nimed: „Kuldsõrm“, „Kuldsilm“ ja „Skyfall“. Ma usun, et Jumal kasutab neid pilte mõistujutuna, et anda teada, mis Temal on plaanis teha järgmiste nädalate ja kuude jooksul  läbi Oma südame järgi Eestpalvetajate.

TEIE kui Tema salajased agendid, kuulutate välja Tema südame plaane ja eesmärke, mis Ta Teile näitab, ning kõik, mis Te selle läbi puudutate, muutub kullaks üleloomulikus maailmas, sest Jumal annab Teile silmad, et näha, kuidas Tema näeb neid situatsioone ja olukordi, mis hakkavad lahti rulluma üle kogu maailma ning ka seal, kus on teie mõjuvõimu paik. Tema vaatenurk asjadele näeb ja tõmbab esile kulda ning toob Taeva maa peale. Tuleb esile Sky Fall- otsetõlkes: Taeva alla tulemine.  

Jumal tuletas mulle meelde Jesaja 64: 1 salmi, mis ütleb. „Oh, et Sa ometi käristaksid taevad lõhki ja tuleksid alla, et mäed kõiguksid Su ees!“ Ma näen seda, kuidas eestpalvetajad järjest suuremal määral vallandavad oma lahingu hüüu ning nende hääle kõla vabastab Taeva Kuningriigi üle kogu maa ning Jumala plaanid ja eesmärgid tulevad esile just praegusel ajastul, kus me elame. Tema südame järgi eestpalvetajad tungivad läbi pimeduse sel määral, kuidas Sa oled tugevaks tehtud ning varustatud, kuidas Sa oled joondunud Jumalaga. Eestpalvetajana vabastad Sa Jumala südame strateegiaid ja plaane ning taevad kärisevad lahti ning laiali voogab Tema Auhiilgus.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 19.03.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar