pühapäev, 26. märts 2017

Emily-Rose Lewis „Sinu Elu Ülendamine On Jumalale Suureks Rõõmuks! Perekonnad, Lepingulised Abielud, Tervenemine ja Palju Muud!“



Jumal on ütlemas: "Sa ei ela enam patu ja surma needuse all.  Hingevaenlane on kündnud Sinu südametunnistusse vagusid läbi Sinu mineviku kogemuste, et vastu rääkida ja vastanduda sellele kohtuotsusele, mis Mina olen Sinu elu üle rääkinud. Sinule on andeks antud ning Sa oled lunastatud, vabastatud pimeduse kuningriigi mõju alt ning Sind on toodud Minu Aulise Kuningriigi valgusesse. Sa oled kutsutud, valitud ning väga armastatud. Mul on Taevas Sinu jaoks valmis pandud pärandus. Sina oled Minu pärija. Mina Olen Universumi Looja ning kõik Sind ümbritsev kuulub Minule. Minu varustus on piiramatu.“

„Ma tean, et Su hing on olnud raskes vaevas palves ning Sa oled talunud palju vastuolulisust, kui Sa oled kõvasti kinni haaranud Minu Sõna tõest, et Mina varustan Sind kõigis Sinu vajadustes, hoolimata Sinu praeguse olukorra reaalsusest. Mina eemaldan Sinult silmaklapid ning raputan kõike seda, mida annab raputada, et alles jääks vaid see, mida ei anna raputada. See pole juhuslik kokkusattumus, et Sa koged just praegu seda, kuidas välja kaevuvad hirmud, millel on ikka veel haare Sinu üle ning mis hoiavad Sind kinni paigalseisus.“

„Mina igatsen seda, et Minu tõde immutab läbi iga mälestuse, iga motiivi, iga ootuse ja lootuse ning iga unistuse, kuni see harutab lahti iga sidumise, mis hoiab Sind eemal kõikumatust kindlameelsuse reaalsusest, mis on vajalik, et saaks maha kisutud iga asi Sinu elus, mis põlvitub millegi muu ees, kui Minu Sõna ja Minu Täiusliku Tahte ees. Sinu hingevaenlane ning tihtilugu ka Su omaenda alateadvus on võidelnud koos Üliküllusliku elu vastu, mis tegelikult kuulub Sulle. Sulle kui pääste pärijale kuulub ülevoolav ja täisväärtuslik elu.“

„Tunne ära see olukord, kus puudus ja pimedus on Su elus, aga kus Mina seisan oodates, et uks avaneb. Mina tahan need alad üle ujutada Oma valguse ja armastusega. Täna Mind kõigi asjade keskel, teades, et Mina paljastan kõik ummistused, mis üritavad takistada Minu Vaimu ja Minu tervendava väe voolamist Sinu olemuse sügavustesse. Mina teen Sinu murtud kohad terviklikuks, Sinu kõverad paigad sirgeteks ning Su viljatud elualad viljakaks. Tule ja saa osa suurest vahetusest.“

„Ava oma suu pärani lahti, et ma saaks selle täita väga heade asjadega, mida süüa.“

„Ava oma suu ning räägi välja Minu Sõnu. Räägi välja Minu tahet. Sina ei ole orb. Sinu Taevane Isa ei ole vaesunud ega ihne. Miks Sa kaebled kaotatud päevade pärast, kui Su parimad päevad on alles ees? Ja need asjad, mis Minul on Sinu jaoks, ei ole kusagil kaugel tulevikus! Kas Sa tead, mis see on, mida Su süda tõeliselt igatseb? Kas Sa usud seda, et Mina olen selle igatsuse pannud põlema Sinu sisse?“

„Mina toon Oma lapsed perekonna keskele. Mina määran lepingulised abielud. Mina läkitan välja Oma inglid tervendavate palsami ravimipudelikestega, et tervendada Sinu haigused ja tõved. Just praegu on majadel sildid „müüdud“ ning ostulepingul on Sinu nimi. Finantsiline varustus on vallandatud Minu rahva üle, et maksta ära võlgasid, et ehitada üles ärisid, et alustada teenistusi, et elada eeskujulikku ja täisväärtuslikku elu. Otsusta tänasel päeval, et Sina usud seda, et Sinu elu Ülendamine on Minule Väga Suureks Rõõmuks/Heameeleks. Mulle väga meeldib teha Sulle head.“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 26.03.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar