neljapäev, 27. aprill 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL ARMASTAB SIND SÜGAVALT JA ÕRNALT“



Ma kuulen Jumalat sosistamas..

„Ma armastan Sind sügava ja õrna armastusega- Mul on Sinuga Armastuse Leping. Oota seda, et Mina demonstreerin Sulle täna Oma Armastust.“

„Ma pole Sind korrakski jätnud omapäi, isegi mitte siis, kui Sa ei kogenud Mu armastust. Ma pole hoidnud mitte ühtegi parimat asja tagasi Sinu eest. Minu Armastus on üle igasuguse loogika ning väljaspool mõistuse haaret. Minu Armastus on reaalne, nagu külmal ajal soe tekk on Sinu jaoks reaalne.“

„Meie armastuse lepingut ei ole võimalik murda. Minu armastus ei kahane ega seda pole võimalik kustutada isegi siis, kui Sa oled ennast tohutult alt vedanud ning endale pettumust valmistanud. Minu armastuse tugevus on suurem, kui ükskõik mis teine side ning Minu Armastus särab eredamalt kui miljon päikest.“

„Mina Olen Sinu Kartmatu ja Otsusekindel Kaitsja. Kes saaks Sulle kahju teha, kui Sa oled lukustanud end Minu südamesse. Ma armastan seda nii väga, kui Sa usaldad Mind ning toetud Minu Armastavale südamele. Ma rõõmustan selle üle nii väga, kui Sa usud Minu armastust ning ootad, et Mina korraldan kõik hästi, kui Sa satud katsumustega silmitsi. Sinu usaldus lisab tugevust armastuse lepingule, mis on meie vahel. Nii et tunne rõõmu Minust nagu Mina tunnen rõõmu Sinust. Puhka selles Armastuses, sest see ei vea Sind eales alt. Oota seda, et Mina demonstreerin Sulle täna Oma Armastust.“

Johannese 15: 9 The Passion Translation

„Ma armastan igaüht Teist sama armastusega, millega Isa armastab Mind. Teil on vaja lasta Minu armastusel toita ja hellitada pidevalt Teie südameid.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 27.04.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar