reede, 7. aprill 2017

BRIAN SIMMONS "SINUST ON SAAMAS IME"



Ma kuulen Jumalat sosistamas..

„ Ole valmis võtma vastu käesolevatel päevadel  Kogu Oma Päranduse Täiust!“

„Ma olen asetanud oma armee paika, nad on lahinguvalmis, et võidelda Sinu eest. Vaata, kuidas imed hakkavad esile murdma, kui Sa usus välja astud. Kas Ma pole mitte Sind varustanud usukilbiga? Ma olen Sind kutsunud liikuma koos Minu taevase armeega ning nägema suuri võite, mis Ma annan Sulle! Kõik, kes tõusevad Sinu vastu, langevad, ning need, kes häbistavad Minu Nime, pannakse kõrvale seniks, kuni nad otsustavad, kas Minu armust on küll, et nad saaksid taastatud. Aga Sind Ma olen kutsunud edasi liikuma usus ning tooma kaotust pimeduse jõududele.“

„Usk on see võidu võti, mis alistab selle maailma vaimu väe. Sa liigud edasi nendes jalajälgedes, mis Mina olen Sinu jaoks valinud ning mitte keegi ei suuda seda takistada. Usk avab Sulle uksed, et Sa jõuaksid õigel ajal õigesse kohta. Sa vaatad ringi, et silmata oma vaenlasi, aga Sa ei leia neid, sest nad on saanud kaotuse osaliseks!“

„Võta täna vastu oma päranduse täius! Sul on vaja rõõmustada ja laulda ja pidutseda, sest muutuse tants muudab Sinu „võib-olla“ tõeliseks imeks! Palju on neid Minu sulaseid, kes astusid välja oma väikese usuga ning siis sain Mina teha suuri tegusid. Ära mitte kunagi mõõda oma usku oma hirmudega, vaid keset kõiki neid hirme alista kõik usule. Praegu on käes aeg, et astuda oma „võib-olla“ paikadesse, et näha, kuidas Mina korraldan kõik nii, et kogu Sind ümbritsev keskkond hakkab tegema koostööd Sinuga. Sinu vaenlased võitlevad tühja, nii et ära lase pettumusel tulla, kui Sa vaatad ringi loomulikus sfääris, vaid saa täis MINU usku, kui Sa kinnitad tugevalt oma pilgu Minule. Emba tõde kui oma parimat sõpra. Abiellu tarkusega, sest tema on täiuslik kaaslane.“

„Väärtusta ja hoia Minu rahu ning Sa püsid kõrgemal igasugusest kismast.“

„Mina loon puhta südame Sinu sees. Minu Vaimu parimad omadused ja voorused tulevad esile Sinu sees. Kui õigsus katab Su südant nagu rinnaplaat, siis Sa leiad suurema tugevuse ja pühaduse. Aeg on käes, et kiita Mind kogu oma südamest, sest Minu võitjad on tõusmas ning neid pole võimalik panna kaotama. Ning Sa saad Mind kiita nende võimatute asjade pärast, mida Mina olen muutmas võitudeks. Sinu külastuse aeg on käes.“

Efestlastele 6: 10-13 The Passion Translation

„Ja lõpetuseks, mu kallid, olge üleloomulikult läbi immutatud tugevusest oma eluühenduse kaudu Isanda Jeesusega. Seiske võidukalt Tema plahvatusliku väe jõus, mis voolab Teie sees ja Teie läbi. Pange selga kogu sõjavarustus, mida kannab ka Jumal, kui Ta läheb lahingusse, et Te võiksite olla kaitstud, kui Te võitlete süüdistaja kurjade strateegiate vastu. Sinu käsivõitlus ei ole inimeste vastu, vaid taevaste sfääride kõrgemate võimude ja taevaaluste mässavate vägede vastu. Sest nemad on tugevamad deemon-jumalate klass, kurjad vaimud, kes hoiavad maailma oma vangistuses. Selle tõttu tuleb Sul kanda kogu sõjavarustust, millega Jumal on Sind varustanud, et Sa oleksid kaitstud, kui Sa astud vastu Laimajale, sest Sa oled kutsutud kätte saama kõike ning Sa tõused võidukalt.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 07.04.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar