esmaspäev, 24. aprill 2017

BRIAN SIMMONS „VÄE MÕÕK“


   
Ma kuulen Jumalat müristamas…
„Kuula Mu sõnu, Mu kallis laps, ning Mina juhin Sind ning kaitsen Sind igasugust liiki kurja eest. Sinu tõeline kutsumine on olla võitja, aga võitja olla tähendab ka seda, et Su ellu tulevad väljakutsed. Pimedus on võtnud positsiooni sisse nii koguduse kui Sinu vastu, Mu kallis usaldav laps. Aga Mina olen Valgus, mis lõhestab pimeduse ning Mina toon võidu. Kas Ma pole mitte tõotanud, et Ma vabastan Sind ning olen Sinu jaoks Kaitsekilp, mis Sind ümbritseb? Kinnita oma fookus Minu võidukilbile, mitte kurjale pimedusele, mis varjuna katab rahvaid. Käies Minu valguses ole täis rõõmsameelsust ning Mina olen vastuseks maapealsele kurjusele.“
„Hoia väga tugevalt kinni igast tõotusest, mis Mina olen Sulle andnud. Kirjuta Minu sõnad oma südamesse ning täida oma mõistus Minu tarkusega, sest eelolevad päevad on palju tähendusrikkamad, kui Sa oskad oodata. Sest nii Auhiilgus kui raputus ootavad Sind ees. Mida tõsisemad on Sinu olukordade raputused, seda selgem on Minu kutse osa saada Minu Auhiilgusest.Tormid on tulemas, aga need toovad esile Minu uuenenud inimesed, Minu uue veini ning Minu armu uued väljendused Sinu elus.“
„Sa saad võidu kõigis asjades, sest Mina olen koos Sinuga. Vii ka teistele Minu sõnum kõike võitvast armust, sest nende südamed on nüüd valmis kuulma Minu võidulaulu. Pane sõjakaitsed oma hingele ning astu välja, et näha, kuidas Su vaenlased kannavad kaotust.  Kanna Minu õigsust oma südame ümber, Minu vabastavat väge oma mõistuse üle, olgu Sinu kingadeks Minu head sõnumid/uudised, Minu tõde hoiab Sind tugevana ning Mu väe mõõk annab energia igale Sinu sammule.“
„Jää ustavaks Minule ning seisa lojaalsena, kui Sa kuuled teiste kukkumisest. Sinust saab paljude jaoks Minu võidukas tunnistaja, nii et haara täna Minu sõnadest kinni kui tõelisest relvast. Sa ei alistu pimedusele ning see murelikkus ja väsimus, mis praegu on tulnud üle Minu pühade, ei puutu Sinusse, sest Mina olen Tugevuse Jumal ning Võimsa Väe Allikas. Ole tugev. Sina oled Minu kallis võitja ning Sa näed Minu imede päevi.“
Efestlastele 6: 10-13 The Passion Translation
„Ja lõpetuseks, mu kallid, olge üleloomulikult läbi immutatud tugevusest oma eluühenduse kaudu Isanda Jeesusega. Seiske võidukalt Tema plahvatusliku väe jõus, mis voolab Teie sees ja Teie läbi. Pange selga kogu sõjavarustus, mida kannab ka Jumal, kui Ta läheb lahingusse, et Te võiksite olla kaitstud, kui Te võitlete süüdistaja kurjade strateegiate vastu.
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 24.04.2017


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar