laupäev, 29. aprill 2017

Daryl Crawford-Marshall „ Aeg Südame Tervenemiseks“



Ma usun, et praegusel ajaperioodil on palju selliseid inimesi, keda Jumal on kutsumas UUELE TASEMELE, mis puudutab südame tervenemist. Täna hommikul ma kuulsin väga selgelt neid sõnu: „Mina olen murtud südamete Tervendaja!“

Ma usun tõesti, et praegu on see aeg, mil Jumal on esitanud inimestele väga konkreetse kutse, kus inimesed saavad lasta Jumala oma sisemise maailma kõige õrnematesse (puutumata) paikadesse. Kohad, mida eelnevatel aegadel on olnud liiga valus avada. Veelgi täpsemalt end väljendades, ma kogesin, et see kutse on esitatud nendele, kes on kaotanud oma lähedasi, kellel on olnud väga tõsised traumaatilised läbielamised ning kellel on olnud väga valusad suhete purunemised.

Ma usun, et kui see eelnev on kõnetanud Sind, Sa koged, et see puudutab just Sind isiklikult, kui Sa tead, et Su südames on valu, millega pole tegeletud, siis nüüd on Sinu jaoks aeg käes, et anda see kõik Jumalale. Ma usun, et Jumal ütleb sellistele inimestele: „Sa võid MIND USALDADA nende väga valusate kohtadega ning Mina viin Sind läbi  väga õrnast protsessist ja Sind on ees ootamasTÄIESTI UUS PÄEV, mis on SINU JAOKS täis SÕNULSELETAMATUT LOOTUST, RÕÕMU JA OOTUST!“

„Sa oled Suurepärase Tippkirurgi käte vahel!“

Ole valmis selleks, et TÄIESTI UUS ELU TUNNETAMINE/TAJUMINE hakkab voolama läbi Sinu kogu olemuse ning Sa hakkad kogema, kuidas Su sisemise maailma need õrnad paigad on muutunud täiesti uueks läbi Tema väga võimsa ja kõike muutva ARMASTUSE.

Ja pane tähele: See protsess võib hõlmata ka seda, et Jumal toob meie kõrvale inimesi, et meid teatud  ajajärgus protsessi vältel aidata.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 29.04.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar