neljapäev, 27. aprill 2017

Jennifer LeClaire „Prohvetlik Sõnum: Tule Toime Vastutuulega. Liigu Tuule Tiivul. Asjad Pöörduvad Sinu Kasuks.“



„Sinu vastu võivad tulla vastuolulised tuuled, mis on nii tugevad, et sa võid leida end lähimate nädalate jooksul tunnete „Ameerika mägedelt“.“

„Kui ma kuulsin Püha Vaimu ütlemas „Liigu tuule tiivul“, siis ma hakkasin mõtisklema selle üle, mida võiks just praegusel ajaperioodil sisaldada selle väljendi terviklik tähendus.“

„Kui ma hakkasin mediteerima nende sõnade üle, siis näitas Taevane Isa mulle väga selgelt, kuidas me saame liikuda Vaimu tuule tiivul, aga Ta näitas samuti seda, kuidas me saame liikuda vastuoluliste tuulte tiivul.“

„Saa aru, et see saatana poolt toodud vastuolulisus ei ole mitte mingiks vastaseks Jumalale, kes elab Sinu sees. Isegi siis, kui Su mõistuses möllab tõsine lahing, on Sinu sees Lõvi Juuda suguharust, kes on võimeline möirgama palju valjemalt, kui see lõukoer, kes Sinu ümber käib ja üritab Sind võita.“

„See teadmine võib panna Sind hõiskama, aga selle nädala jooksul võid Sa avastada, et need vastuolulisuse tuuled on nii tugevad Sinu vastu, et emotsionaalselt leiad Sa end „Ameerika mägedelt“. Paljude inimeste tunded võivad sellistel aegadel muutuda metsikuks.“

„Ma kuulsin, kuidas Isand ütles: „Ole vaikselt ning tea, et Mina olen Jumal. See lahing kuulub Minule. Mina olen Sinu Võidulipp. Mina olen Väehulkade Ülemkindral. Mina Olen See, kes tõstab Su pea üles. Mina olen Sinu Kaitsja ja Hoidja. Mina Olen See, kes Sind süüst vabastab, kes Sind süüdistusest vabastab. Mina olen Sinu Varustaja. Keset Sinu vastuolulisust, Sinu vastaste silme ees katan Mina Sinu ette laua, ning nad kummardavad Kristuse ees, kes elab Sinu sees. Sa võidad, kui Sa otsustad, et Sa ei minesta keset seda lahingut. Sa hakkad kokku korjama sõjasaaki, kui Sa otsustad oma südames, et Sa ei tõmbu tagasi keset seda lahingut. Kui Sa otsustad, et Sa teed kõike Minu Auks.“

Kaheksa Tervet Päeva, Mis olid Täis Põrgulikku Sõjapidamist.

Selle aasta alguse poole läksin ma läbi kaheksapäevasest põrgulikult massiivsest lahingust, mis tõi tohutut sõgedust ja segadust….kaheksa päeva täis vaimset rünnakut minu vastu, mis pani mul pea ringi käima ning silme ees läks mustaks, õnneks vaid korraks. See otsene rünnak tuli paljudest suundadest, et mind tõsiselt nõrgestada.

Psühhiaatriliste probleemidega jälitaja tuli minu vastu. Grupp nõidasid korraldasid planeeritud rünnakuid minu elu vastu. Naine tugevad Iisebeli vaimu mõjutusega hakkas korraldama minu teenistuse vastu aktsioone. Ma kogesin tohutut kättemaksu selle eest, et ma seisin ühe oma väga lähedase sõbra eest, kes läks läbi väga tõsisest vaimsest lahingust. Valesti arusaamised, vaadete lahknevused, killustatus ja tülid tulid ilmsiks nii paremalt kui vasakult. Mu ihus ilmnesid tõsised gripi sümptomid, mida ma polnud kogenud paljude aastate vältel. Minu mõistus oli väga raskekujulise vaenlase tule all. Ma võiksid jätkata selle olukorra kirjeldamisega, aga ma peatun siin.

Mõned asjad muutusid korraks- mõneks päevaks-  kergemaks, aga see juhtus vaid selleks, et uus rünnakute laine tabas mind uuesti. Lõppkokkuvõttes oli mu elus neljakuuline massiivse vaimse lahingute aeg, mis puudutas peaaegu kõike mu elus ja teenistuses. Mul oli kaks valikut: et ma lasen kõigil nendel lahingutel end maha tõmmata või ma õpin neil vastuolulistel tuultel liikuma.

Sellel ajaperioodil ma kuulsin Jumalat ütlemas: „Selle, mida vaenlane on toonud Sinu kahjustamiseks, pöörad Sina ümber enda kasuks, kui Sa jääd palvetavaks inimeseks, kui Sa veedad aega Minu Ligiolus, kui Sa otsid Minu palet ning jääd sellesse reaalsusesse, kes Sa oled. Ära lase hingevaenlasel end mõjutada vastuolulisuse tuulte ja tolmutormidega. Kasuta neid tuuli, et tõusta lendu ning kasuta neid torme enda kasuks. Rõõmutse keset katsumusi, teades, et kõige selle keskel muutub Sinu karakter rohkem Kristuse karakteri sarnasemaks- sedamoodi, kuidas Sa pressid sisse Risti kaudu tehtud lunastustöösse.“

Prohvetlik Õppetund Kotkastelt.

Katsumuse aegadel tuleks meil õppida kotkastelt. Dr. Myles Munroe õpetas mulle seda:

„Kotkad armastavad torme. Kui pilved hakkavad kogunema, siis kotkad lähevad elevile. Kotkad kasutavad tormituuli, et tõusta tavalisemast kõrgemale. Kui kotkad leiavad üles tormituule, siis nad kasutavad seda märatsevat tormi selleks, et see tõstaks teda pilvedest kõrgemale. See annab kotkale võimaluse hõljuda ning liuelda puhates nende tuulte harjal. Samal ajal teised linnudpeidavad ennast puulehtede varju ja puuõõnsustesse. Meil on võimalik õppida kotkastelt ning tõusta kasutades vaenlase torme palju suurematesse kõrgustesse. Need, kes midagi saavutavad, võtavad väljakutsed vastu nii, et nad kasutavad neid tulu saamiseks.“

Jumala Sõna ja Jumala Vaim on tuuleks Sinu tiibade all. Kui Sa kuulutad Jumala Sõna oma elu üle, siis Sa saad tõusta tuule tiivul. Kui me ootame Isandat, siis me saame lennata Tema tiibadel, isegi keset vastuseisu ja katsumusi. Hoia Pühakirja oma südames keset katsumuste aega.

Jesaja 40: 31

„Aga kes ootavad Jehoovat, saavad uut rammu,

Need tõusevad tiibadega üles nagu kotkad:

Nad jooksevad ega tüdi,

Nad käivad ega väsi!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 27.04.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar