pühapäev, 23. aprill 2017

Lana Vawser „Eelija Prohvetid Tõusevad- Uute Plaanide, Jooniste, Strateegiatega ning Lahti Murdja Võidmisega!“



Minu Prohvetid, Leidke Vajalik Enesekindlus

„Minu südame järgi Prohvetid, käes on aeg, et püsti tõusta ja seista kindlana. Ärge kõikuge paremale ega vasakule, seiske seal, kuhu Mina olen Teid seisma asetanud. Paljude Teie vastu on tulnud hirm, hirmutamine ja segadus, otsekui pilv, mis tahaks Teid sundida tagasi tõmbuma või liikuma suunas, kuhu Mina Teid ei juhi. Ärge taganege! Seiske selle peal, mida Mina olen rääkimas, sest võimas ärkamine ja ilmutuste kasv Minus peituvast autoriteedist on praegu esile tulemas.“

„Mina äratan Teid selle võidu tarvis, mis on peidus Minus, milles Te peaksite elama ja käima, Mina annan juurdekasvu võidmises, et prohveteerida regioonide, linnade ja rahvaste üle, et Te oleksite võimelised nägema neid võimsaid pöördeid atmosfääris, mis tulevad esile väga valjuhäälsel ja erilisel moel. Minu südame järgi Prohvetid, paljud Teist liiguvad edasi Minu lepingulise võidmise mantliga ning seetõttu on vaenlane täielikult hullumas ning märatsemas, aga ärge kartke, sest Te tegelikult olete võitmas maad. Olge julged, sest ülendamine on kohe tulemas. Olge julged, sest Mina kasvatan soosingut Teie elus. Olge julged, Mina annan juurdekasvu Teie mõjuvõimule Minu Auhiilguse esiletulemise tarvis, et Minu Kuningriik saaks laieneda.

„Paljud Teie hulgast liiguvad edasi saatuse teisele kaldale, et näha Minu kätt liikumas suurimate ülenduste esiletulemiseks vaimus ning ka loomulikus sfääris, mis puudutab Teie elusid. Uksed, uksed ja veel rohkem uksi saab rikkalikult avanema, kui Mina saadan Sind välja, kui Minu sõnad on Su suus, mida Sa kuulutad, deklareerid ja vabastad ning siis Sa näed mõningaid kõige suuremaid pöördeid, mis leiavad aset Minu Vaimu väes.“

„Vaenlane on tulnud paljude Teie vastu hirmu, hirmutamise ja segaduse pilvega, et panna Teid põgenema või tagasi tõmbuma, et panna Sind kahtlema selles, mida Sa näed ja kuuled- isegi siis, kui Sa tegelikult tunned Minu häält väga hästi. Üks pettus üritab pimestada ning vaigistada paljusid prohveteid, aga Mina ütlen Sulle: Jätka Minule Toetumist! Tõsta oma kiitusehääl, jää sügavasse ülistuse paika. Sest Sa oled sünnitamas ning liikumas suurema arusaamise paika vaimu sfääris ja Minu Vaimu keeltes sellistel viisidel, mida Sa pole eales suutnud endale ette kujutada.“

Mina Läkitan Sind Välja Kui Aktiveerija/ Käima Lükkaja

„Paljude Teie jaoks on uued ülesanded valmis pandud. Mina saadan Teid välja väga spetsiifiliste sõnumitega väga spetsiifilistesse paikadesse ning siis Te prohveteerite! Mitte ainult kõvad pinnased ei saa avanema, vaid tervete paikade/piirkordade saatused hakkavad äkitselt ärkama. Prohvetlikud sõnad, mis on külvatud pinnastesse Minu südamest, hakkavad äkitselt ärkama ellu, kui Sina prohveteerid.“

„Mina saadan paljud Teie hulgast välja kui aktiveerijad, kes prohveteerivad seda, mida Mina ütlen. Te hakkate esile kutsuma saatuse seemneid linnades, regioonides ja rahvaste seas. Te kutsute need asjad esile järjest laieneval viisil, need tulevad esile Minu Vaimu väes ning jõuavad siis haripunkti, kus saatuse momentum (sünnitushetk) leiab aset.

Inglite Tegevuse Märkimisväärne Kasv

„Tuleb esile märkimisväärne inglite tegevuse kasv, mis töötab koos nende sõnadega, mida Mina annan Sulle, et Sa räägiksid need välja oma suuga. See on tegelikult juba alanud, aga selles kõiges tuleb tähelepanuväärne juurdekasv just lähikuudel. Inglite tegevus saab olema nähtav, kui Sa hakkad prohveteerima viisidel, nagu Sa pole seda kunagi varem näinud. Ma saadan Teid välja kui aktiveerijaid, kes kannavad endaga juurdekasvu, mida Te kunagi varem pole kandnud, ja Te ei ärata ega aktiveeri ainult inimelude ja inimgruppide saatust, vaid ka sekulaarsete positsioonide ja linnade/rahvaste saatust. Te sünnitate esile „uut“! Te sünnitate esile need uued asjad, mida Mina teen!“

Te Näete Minu Auhiilgust

 
„Selles paigas, kus hirmu, hirmutamise ja segaduse pilv on tulnud Teie vastu, puhun Mina selle pilve laiali. Sa liigud edasi ning näed, kuidas Minu Auhiilgus tuleb esile otsekui pilv, mille sarnast Sa pole kunagi varem näinud. Sa sisened Minuga kohtumiste ajastusse, kus Sa näed Minu Auhiilgust, mis viib Sind otse Minu südame sügavustesse, kus Sa pole varem käinud. Minu südame saladused ja ilmutused, mis on põhjatud, haaramatud ja mõistetamatud, ootavad Sind ees, kui Sa pressid edasi. Ära tõmbu tagasi, vaid sukeldu! Pressi läbi segaduse, hirmu ja hirmutamise ülistuse ja kiituse kaudu ning Mina näitan Sulle suuri ja võimsaid asju, mida Ma hakkan tegema, aga millest Sa veel ei tea!“ (Vaata Jeremija 33: 3)

„Mina jagan välja jooniseid ja plaane ja strateegiaid Sinu ülesannete tarvis, mis hakkavad murdma lahti paisutõkkeid ja tamme! Paljud Teie hulgast saavad tuntuks kui need, kes kannavad endaga „Lahti murdja“ võidmist sellisel võimsal viisil, et ükskõik, kuhu Te lähete, kuhu Mina Teid juhin, Te astute lihtsalt sisse ning tammid hakkavad lahti murduma. Põlvkondlikud tõkked ja tammid hakkavad murduma lahti ning Mina vallandan Oma Vaimu üleujutuse ja tõusulaine, mis toob tervenemist ja läbimurdeid. Tervenemine jõuab inimesteni, paikadeni ja piirkondadeni, mis on olnud lukus ja kinni tervete põlvkondade vältel. Need strateegilised läbimurrete hetked, kui Minu rhema (värskelt ilmutatud) sõnad saavad välja kuulutatud/deklareeritud, on nii olulise ja strateegilise tähtsusega/tähendusega, et neid hakatakse tundma kui „ajalugu kujundavate hetkedena“.

Lepinguline Võidmine Topelt Portsjoniga

„Mitmed Teie hulgast astuvad oma lepingulise topelt portsjoni võidmisesse. See, mida Mina hakkan õige pea tegema ning millesse Mina Teid juhin, on täielikult uus, aga Mina olen Teid selleks ette valmistanud ning nüüd Te olete valmis. Te olete õige pea astumas teisele kaldale ning see on põhjus, miks vaenlane nii hullunult märatseb. Rõõmutse! Kui Sa toetud Minule, siis Sa võidad ning Sa näed Mind liikumas viisil, mis hämmastab Sind nõnda, et Sa oled suurest aukartusest näoli Minu ees- Täielikult lummatud Minu väe ja Armastuse poolt nagu ei kunagi varem.“

Eelija Prohvetid On Tõusmas- On Aeg!

„Sa kannad Minu tuld viisil, nagu Sa pole seda kunagi varem teinud. Eelija prohvetid on tõusmas! On aeg! On aeg Minu tule jaoks!

„Sa liigud edasi Minu Vaimu ilmingute uuele tasemele. Sinu sees on imed ja tunnustähed, et süüdata, aktiveerida, tervendada ja vabastada inimesi, linnasid, rahvaid ja regioone. Saatuse tuuled ja saatuse mantlid prohvetite üle on just praegu väga tähelepanuväärsel viisil kasvamas. Seisa. Seisa. Seisa. Minu võimas Vaimu liikumine on käes!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 23.04.2017

1 kommentaar: