pühapäev, 9. aprill 2017

Rene Picota „Rohkenemise, Ülikülluse ja Taastuse Ajaperiood“



Ma kuulen Jumala Vaimu ütlemas: „ Ma olen valmis ujutama kogu maa üle Oma vihmaga. Mina vallandan Oma Ligiolu. Jumala Auhiilguse vihmad saavad tuntuks üle kogu maa. Ma külastan Oma lapsi Oma ligioluga viisil, nagu ei eales varem. Neid, kes on näljased Minu väe ja ligiolu järgi, ei tõuka ma eales eemale! Ma täidan Sind värskelt, ütleb Isand! Ma valan Su täielikult üle Oma Ligiolu headusega. Ma ei hoia mitte midagi head tagasi Sinu eest.“

„Minu vihm peseb ära kogu pettumuse. Minu vihm peseb ära kogu häbi ja süütunde. Minu vihm vabastab üleloomuliku tugevuse. Mina täidan uuesti ja uuesti Sinu tühjad paagid. Ja isegi praegusel hooajal, kui Sa liigud ringi, et teha eestpalvet oma linnade pärast, varustan Mina Sind üleloomuliku kütusega, et Su ratastes oleks piisavalt jõudu. Tõepoolest annan Ma Sulle kõikjal, kuhu lähed, kõike seda, mida vajad. Ma täidan Su südame igatsused, kui Sa jätkuvalt tunned rõõmu Minust. Mida iganes Sa küsid Minu nimel, uskudes, seda Sa saad. Mitte miski pole Minu jaoks võimatu. Sest mitte keegi pole Minu sarnane! Mina olen palju kõrgemal kõigist teistest nimedest. Minu nimel ärkavad surnud üles. Minu nimel tervenevad haiged. Minu nimel saavad vangid vabaks! Tõesti pole olemas mitte midagi, mida Ma ei suudaks!“

„Isand ütleb: „Minu Ligiolust voolavad välja imed. Haiged saavad terveks. Pimedad hakkavad nägema. Kurdid hakkavad kuulma. Surnud ärkavad üles. Mina valan Oma Vaimu välja! Minu piiramatu võidmine on praegusel ajaperioodil vabastatud. Ma olen rohkem kui küllaldane Sinu jaoks!  Ja Sa saad võidu kõigi nende takistuste üle, millega Sa oled praegu silmitsi. Sa liigud uutesse paikadesse. Ära hoia enam kinni eelmiste ajaperioodi asjadest. Aeg on edasi liikuda. Aeg on lahti lasta nendest asjadest, mis olid, ning emmata seda, mis on praegu ja mis on tulemas.“

„Kui Sa lased mineviku kõigist asjadest lahti, siis Sa võidad kõik need uued asjad. Mina annan Sulle topelt koguses, ütleb Jumal. Käes on tõesti rohkenemise, ülikülluse ja taastuse ajaperiood! Sa ei maitse enam maa kibedust. Vaid Sa saad maitsta seda, et Jumal on Hea. Ja nagu lapsed armastavad tantsida vihmas, tantsid ka Sina Minu ees ning Sa oled täielikult hämmingus kõigest sellest, mida Mina teen sellel käesoleval ajaperioodil, ütleb Jumal.“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 09.04.2017
 
 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar