neljapäev, 11. mai 2017

Bill Yount „Jumal Kasutab Kaost Sinu Elus“


 


Hiljuti ma jalutasin läbi oma kodu lähedal asuvast pargist, kust kostusid väga valjud hüüded, nagu oleks mingi rahvahulk muutunud metsikuks ning karjus kontrollimatult. Kui ma jõudsin pargi keskele, siis ma nägin sadu mehi mustades vormiriietes, kes jooksid ja karjusid järjepidevalt.

Ohvitserid karjusid käsklusi noortele meestele otse näkku. Mõnikord oli see käsklus, et mees pidi jooksma üle välja teise ohvitseri juurde, et see siis karjuks talle näkku: „Ei, mine tagasi sinna, kust Sa tulid!“ Kogu see tegevus oli nagu põrgu eeskoda, täis korratust ja lärmi.

Ma küsisin ühe mehe käest: „Mis siin toimub? Ja ma sain vastuseks: „Need on mereväelased. Nad treenivad neid enne, kui nad lähevad lahinglaagrisse.“ Hiljem, kui ma seal pargis edasi jalutasin, küsisin ma kahe ohvitseri käest : „Mis tähendus oli sellel järjepideval katkematul karjumisel? Mõni kaotas selle käigus isegi oma hääle.“ Üks ohvitseridest vastas mulle: „See oli kaose tekitamise eesmärgil, et nad oskaksid keset seda tegutseda. Lahinguväljal, kus kostuvad lasud, peavad nad suutma karjuda piisavalt kõva häälega, et nende lahingukaaslased kuuleksid neid. Täna oli nende noorte meeste jaoks viimane võimalus muuta oma meelt, kas nad tõesti tahavad saada Mereväelasteks.“

Ja sel hetkel ma teadsin, et Isand on rääkimas väga valjult ja väga selgelt mulle isiklikult ja ka Kristuse Ihule. Kaos, mis tekitab meis tunde, et tahaks jätta pooleli ja minema joosta, on tegelikult meie treeningu hetk. See kaos on meie ümber selleks, et meid treenida keset seda toimima. Inglite väehulkade Jumal õpetab meid, kuidas valitseda keset seda hullumeelset maailma, valitseda otse keset meie vaenlaste tegevust. Jumal kasutab kaost meie elus, Ta ei raiska aega ega võimalusi.

Ja lõpetuseks: Isand ütles: „Mu laps, mu poeg (tütar), kas Sa ei mõista seda, et päeval, mil Sa Minuga kohtusid, oli päev, mil Sa kirjutasid alla olla valmis sõjas osalemiseks?“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 11.05.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar