kolmapäev, 24. mai 2017

Bill Yount „Sa Oled Sündinud Selle Hetke Jaoks! Kuningas On Esitamas Sulle Oma Kutset!"



Ma kuulsin hiljuti neid sõnu: "Meil on vaja VALMISTUDA stardiks/väljalennuks!“ Ja siis hakkas mulle koitma. Pole olemas raketi starti, mis toimuks ilma suure raputuseta. Ma ei tea, kuidas Sina sellesse suhtud, aga mina istun oma tooli äärel täis ootusärevust kõige selle suhtes, mis hakkab juhtuma, sest Kuningas on väga selgelt meid kutsumas.

Kuningas Kutsub Meid Väga Mitmetel Viisidel Stardiks Valmistuma

"Nõnda nagu kotkas oma pesakonda lendu ergutades hõljub kaitstes oma poegade kohal, nõnda laotas Ta oma tiivad, võttis tema ja kandis teda oma tiivasulgedel! 5 Mo. 32:11

Kas Su elu on rappumas, sellesse on vahele segatud ning kõik liigub arusaamatult? Ma ütlen Sulle, miks. Sest Jumalal on Sinu jaoks SUUREMAD asjad varuks. Nagu kotkas, on Ta (Isand) maandunud ning „raputab Põrgut välja“ sellest kohast, kus Sina oled. Emba ja tunnusta seda raputamist ning saada õhusuudlus hüvastijätuks oma normaalsele elule. On aeg oma tiivad välja sirutada ja lennata, sest Sa oled kotkas, mitte kana. Ära sure oma kanalas.

"Jumal on valmis tegema Sinu elus midagi tõeliselt head. Ta on välja sirutumas, et haarata kinni head ja halvast ja väga inetust ning Ta on raputamas seda kõike pöörlevate liigutustega, et kõik see töötaks nende kasuks, kes Teda armastavad ning kes on kutsutud vastavalt Tema eesmärkidele."

Nelikümmend aastat tagasi, kui ma hakkasin käima meie koguduses, nägin ma vaimus hiigelsuurt kotkast, kes istus meie terrassil. See kotkas keeras segamini inimeste elude pesasid. See keeras ja raputas kahekümne kuu pere elusid meie koguduse liikmete seas nii, et nad astusid täisajaga teenistusse. Mõned neist sõitsid üle ookeani ning ei tulnud tagasi muuks, kui vaid külastusteks, sest nad armusid nendesse inimestesse, kelle juurde Jumal neid läkitas. Mõned jäid Ameerikasse nagu mina. Peale seda neljakümmet aastat ma nägin, kuidas see kotkas taaskord külastas meie kogudust ning on külastamas kogu Kristuse Ihu. Kotkas ON TAAS MAANDUNUD! See kotkas on maandunud meie eludes!

Kotkas On Maandunud, Et Üles Õhutada Meie Vaimseid Andeid Ja Andekust

Kui see kotkas maandus nelikümmend aastat tagasi meie koguduses, siis ta hakkas minu sees üles õhutama nälga Jumala hääle kuulmise järgi. Ma elasin sellel ajal kahe kvartali kaugusel kogudusest ning iga kord, kui ma jalutasin kogudusse, ma anusin Jumalat, et ma kuuleks koguduse koosolekul Tema häält, sest mul oli vaja teada, mida oma eluga peale hakata. Kuna ma ootasin seda, et kuulda Jumalalt Endalt, siis Jumal ei vedanud eales alt ning Ta võidis mu pastorit või teisi sulaseid, kes kantslis seisid, et rääkida otse seda, mida ma vajasin, et kuulda. Ma olen olnud nelikümmend aastat samas koguduses ning Jumal endiselt räägib mulle, sest minu ootus on alati selles, et kuulda otse Tema käest.  

SEE KOTKAS SEKKUB, RAPUTAB NING SEGAB VAHELE MEIE ELUDES. Kui ma vaatan tagasi oma elule, siis Jumal on väga palju seganud vahele minu elule ning Ta on väga vähe olnud minu plaanide keskel. Ma kuulen täna Isandat ütlemas: "Saada õhusuudlus hüvastijätuks oma normaalsele elule!“ Sinu pesakeses on mõned väga ilusad kohevad ja pehmed (mugavad) sulekesed, aga sel aastal, kui Su pesakene rapub, tulevad esile mõned teravad orad, mis aitavad Sul lahkuda oma mugavast pesast, sest Jumal on kutsunud meid lendama.  

Iga torm ja vastuolulisus, millega Sa oled sel aastal olnud silmitsi, on tulnud põhjusega, et valmistada Sind ette selleks, et Sa sirutaksid välja oma tiivad. ÄRA SURE OMA PESAS. Nüüd on lõikuse aeg. Jumal tuleb väga tihti sel hetkel, kui me seda kõige vähem ootame, Ta tuleb neil momentidel, kus me tegeleme oma tavalise argipäevaga oma plaanide keskel ning tundub, et meie endi seatud eesmärk on kohe käega katsuda ja kõik läheb hästi. Kui kotkas tuleb ja segab vahele meie eludele, siis muutuvad asjad äkitselt nii, et oluliseks saavad hoopis Jumala eesmärgid ja Tema „argipäev“.

Jumal ütleb: "Sel aastal pole võimalik istuda pealtvaatajana. Sest Ma tõstan need mugavad pingid ja toolid välja. Sul ei ole enam võimalik istuda niisama pinkidel. Ma kutsun Sind välja astuma keset oma naabruskonda, linnade kõnniteedel, kaubanduskeskustes ning terve rahva keskel. Sinna, kuhu lähen Mina, lähed ka Sina.“ Liikumine on alanud! Kuningas on läkitanud Sulle kutse!

"Mul On Plaanis Midagi Head!"

„OLE VALMIS VÄLJALENNUKS! OLE KINDEL, ET TURVAVÖÖ ON KINNI, ET SAAKSID TURVALISELT STARTIDA!“

Kui me hiljuti oma naise Dagmariga lendasime Houstonisse, Texasesse, siis valjuhääldi kaudu ütles meile lennu kapten: „Me ootab ees täna kena ja turvaline lend Houstonisse.“

Kui ma seda kuulsin, siis ma ütlesin: „Tänu Jumalale, me oleme õiges lennukis koos õige kapteniga.“ Mõni hetk hiljem teatas kapten: „ Meil on mõned väiksed probleemid, mida ma lasen mehhaanikutel üle vaadata ning siis me alustame starti.“ Ja mõne aja pärast teatas lennu kapten: "Mul on Teile head uudised. Ja halvad uudised. Hea uudis on see, et Te lendate täna Houstonisse. Halb uudis on see, et mitte selle lennukiga.“

Need sõnad otsekui läbistasid mind ning pole sellest hetkest rahule jätnud, sest ma usun, et need on prohvetlikud sõnad sel aastal Kristuse Ihu jaoks.

 

Ja ma kuulsin Jumalat ütlemas: "Te jõuate sel aastal välja oma sihtpunkti, aga Te ei jõua sinna istudes oma koguduse pingiridades. Need pingiread ei vii Teid kohale. Ja Teid ei vii kohale ka see mugav pesake.“  

Meil oli vaja väljuda ühest lennukist, et siseneda teise lennukisse. Sel ajal, kui me taaskord registreerisime end uuesti lennule, kuulutati välja ka ühe teise lennu puhul, et tuleb lennukit vahetada ning end uuesti lennule registreerida. (Sel aastal ootab nii mõningaid meist ees „registreerimise väravate“ vahetamine.) Kõigi nende muutuste keskel olin ma tõsiselt häiritud ning ma ütlesin: „Jumal, mida Sa oled praegu tegemas? Ma olen ju praegu missioonil Sinu heaks!?“

Jumal ütles: "Esiteks Ma päästsin Sind just lennuõnnetusest. Ja teiseks, Minul on plaanis teha midagi väga head!“ Paljud Jumala rahva hulgast imestavad keset neid praegusi vahele segamisi ja raputusi, mis küll õieti on toimumas nende eludes. Nad küsivad, kuhu küll Jumal on jäänud või kuhu Ta on läinud.

"Vaadates tagasi on elule, on Jumal olnud rohkem minu elu vahelesegamiste keskel kui minu enda plaanide keskel.

Las ma ütlen Sulle: Jumalal on plaanis Sinu elus teha midagi head. Ta on vaatamas ringi ning korjamas üles midagi head ja midagi halba ja midagi inetut ning Ta raputab kõike viisil, et see põhjustab selle, et kõik töötab nende kasuks, kes Teda armastavad ning kes on kutsutud vastavalt Tema eesmärkidele. Ta on tõmmanud surmast isegi mürgiastla välja, et kasutada seda Enda Auhiilguse heaks!

August  ja Vanglast Otse Kuninga Lossi, Kuningas On Läkitanud Välja, Et Kutsuda Sind

"Siis vaarao läkitas järele ja laskis kutsuda Joosepit; ja Joosep toodi kiiresti vangiurkast välja, ta aja habeme, vahetas riided ja tuli vaarao juurde. " 1 Mo. 41:14

Teie hulgas on palju neid, kes on tundnud, et nad on väga kaua aega veetnud augus. Teised aga on tundnud, nagu nad oleksid olnud kaua aega vanglas. Aga me oleme praegu ajaperioodis, mille nimeks on „Aga Jumal…!“. Sel aastal läkitab Jumal välja, et kutsuda Sind lossi.

Ma arvan, et meist enamusel on väga vale ettekujutus sellest, milline see loss (palee) välja nägi, kus Joosep oli tähtsuselt teine mees. Piibel ei kirjelda seda, kui ilus see palee tegelikult oli, aga Piibel räägib palju sellest põhjusest, mis Jumal Joosepit sinna paleesse viis: „ Et päästa palju rahvast raskete katsumuste ja nälja ajastul, mis oli tulemas“ (vaata 1Mo. 50: 20). Joosep pidas paleed vaid stardisüsteemi paigaks, et sirutuda oma unistuse täitumiseni, et päästa rahvas.

Üks Kuningas tahtis kord ehitada endale paleed uude asupaika. Ta tellis suured klaasist peeglid, mis hakkaksid asetsema selle uue palee seintel. Aga kui laev jõudis laadungiga sihtpunkti, siis oli enamus peegleid purunenud. Kuningas sai väga vihaseks ning andis oma alluvatele korralduse: „Purustage need suured klaasi tükid väikesteks kildudeks ning visake need minema!“ Niisiis hakatigi neid suuri purunenud peegleid väikesteks kildudeks purustama.  

Kui töölised tassisid neid purustatud väikseid kilde prügikasti, siis üks teenijatest ütles kuningale: „ Oo, vaata kuningas, need killud näevad välja nagu teemantid! Need on nagu teemantid!“Kui siis kuningas tuli ja vaatas kõiki neid pisikesi kilde, siis tal tuli jumalik idee. Ta käskis oma teenijatel korjata üles kõik need pisikesed purunenud killud ning kinnitada need kõikidele palee seintele.

Kui hiljem tuli rahvas kuningale külla, et imetleda tema teemantidega kaetud seintega paleed, siis ütles kuningas oma külalistele: „See,  mida Te imetlete, on tegelikult väikesed klaasi killud.“

Tolmust ja elu tuhast hakkavad tõusma need, kes on olnud varjatud, murtud ning purustatud vaimult. Sel aastal on Jumal tegemas tuhast teemanteid. Ta on tegemas MEIST teemanteid. See on aasta murtud inimeste jaoks, et saada tervendatud ning taastatud. Kuningas on oma paleed kaunistamas nende murtud inimestega, kes hakkavad Jumala Kuningriigis särama nagu teemantid.

„Me Pole Enam Kansases!

Jumal tuletas mulle meelde „Võlur Ozi“ filmi, kus tornaado tõstis Dorothy maja Kansasest õhku ning viskas selle täiesti uude paika. Kui see maandus, siis Dorothy ütles oma koerale: „Toto, me pole enam Kansases!“ Ma kuulen täna, kuidas Jumal on ütlemas Kristuse Ihule: "Me pole enam Kansases. Sa ei saa minna enam tagasi ja elada oma elu viisil, nagu Sa oled harjunud seda tegema. Sul on vaja hakata mõtlema teistmoodi, sest Sa oled nüüd uues paigas.“

Kuningas on läkitanud Sinu ja minu järele. See on hetk, mille jaoks me oleme sündinud. Küsi Kuninga käest, mis Tal on järgmiseks varuks Sinu jaoks. Ja ära üllatu sellest, mida Sa kuulma hakkad. See kõik võib olla üle Sinu mõistuse ja arusaamise.
 
Tõlkinud Jana Naudi 24.05.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar