neljapäev, 11. mai 2017

BRIAN SIMMONS „ ÄRA MITTE KUNAGI LASE LAHTI LOOTUSEST“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Isegi Sinu kõige pimedamal tunnil ei hülga Ma Sind. Räägi neid sõnu oma hinge üle: „Ka Sinu kõige pimedamal tunnil ei hülga Ma Sind. Ma tervendan Sind, Ma tulen Oma armastusega ning puudutan Su südant viisil, et Sa ütled: "Kõik läheb hästi!“

„Ära mitte kunagi lase lahti oma kindlameelsusest, sest Mina olen Sinu jaoks Rohkem Kui Küllalt. Ehk on olemas emasid, kes hülgavad oma lapse, aga Mina ei hülga Sind mitte kunagi. Sinu elu on Minu oma ning Mina olen Sind graveerinud naelaga Oma peopesasse. Kui Ma vaatan Oma käsi, siis Mulle meenud Sina ning see hind, mille maksmise kaudu Sinust sai Minu oma.“

„Sa võid minna läbi kõige sügavama pimeduse ja leina oru, aga Mina olen Sinuga. Sinu pisarad on Minu jaoks vedelikus peituvad sõnad ning Mina oskan neid kõiki lugeda. Maailma teed ja viisid pole eales toonud Su hingele rahu. Mina toon Sulle tõelise rahu. Puhka, Mu kallis, Minu armastuses tänasel päeval ja tea, et ka kõige pimedamal päeval Ma ei hülga Sind, sest me oleme üks. Ära mitte kunagi lase lahti lootusest.“

Heebrealastele 13: 5-6 The Passion Translation

„Ela rahuolus sellega, mis Sul on, sest Sul on alati Jumala ligiolu. Kas Ta pole mitte tõotanud: „Ma ei jäta Sind eales üksi, mitte eales! Ning Minu haare Sinu elu üle ei muutu nõrgemaks!“ Nii et me võime öelda suure kindlustundega: „Ma tean, et Jumal on minu poolt ning ma ei karda eales seda, mida inimesed võivad mulle teha!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 11.05.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar