kolmapäev, 24. mai 2017

BRIAN SIMMONS „SA OLED JUMALALT KÜSINUD, MILLAL OOTAMISE AEG SAAB LÄBI.“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Minu Tarkus katab alati Minu ajastust ning ajaperioodide muutusi. Muutused on tulemas ning need tulevad nii kiirelt ja nii peenelt, et Sa pole selleks valmis, aga puhka Minu Tarkuses. Kerge on mööda panna Minu ajastusest. Sa tead Mu plaanide suurust, aga Sul on vaja õppida aru saama, et Minu ajastus on oluline ning väga erinev sellest, mida Sina mõistad. Ma räägin Sulle Oma plaanidest, aga Minu käte meelevalda jääb nende plaanide ajastus. Nii nagu pusle tükid tulevad kokku üheks imeilusaks pildiks, nii on Minu käes mõned tükid, mis peavad tulema enne ilmsiks, kui kogu täius saab esile tulla.“

„Ma ei jää mitte kunagi hiljaks ning Mina ei kuku läbi, mis puudutab Minu tõotuste täitmist. Miks Sa muutud kannatamatuks, kui Sa tead, et Mina hoian Oma käte vahel kõiki asju, sealhulgas kõikide asjade ajastamist. Minu kell tiksub Minu Armastuse rütmis. Nii, et ole tundlik Minu ajastuse tarkuse suhtes ning Sa kasvad igavikulistes asjades igavikulisel teel. Usk ei seisne kunagi kiirustamises ning Sa hämmastud ning üllatud üle igasuguse mõõdu, kui Sa näed, mida Mina teostan Sinu elus.“

Heebrealastele 6: 15 The Passion Translation

„Aabraham ootas kannatlikult usus ning ta oli edukas ja nägi tõotuste täitumist.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 24.05.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar