laupäev, 27. mai 2017

BRIAN SIMMONS "USU AND (KINGITUS)"



Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„See, mida Sa otsid, on otse Sinu silme ees. Ja Sa hakkad seda kõike nägema siis, kui Ma teen Sinu sees õrnad kiropraktilised muudatused. Oota vaid! Sest Sinul on vaja muutuda taas lapsemeelseks. Sest Sinult on röövitud lapsemeelne usk ning lapsemeelne kujutlusvõime. Ja täna Ma tahan taastada Sinu südame ning eemaldada uskmatuse.“
„Sul on olnud probleemid ja olukorrad elus, mis on röövinud Sinult rõõmu ning järgi on jäänud suur kogus uskmatust, aga Mina olen valmis asendama seda uskmatust usuga, isegi võimsa usu anniga (kingitusega), neile, kes julgevad taas uskuda. Nii, et lase Minul eemaldada Sinust seesmised tõkked ja piirangud ning lase lahti uskmatusest! Sa ei pea enam ringi käima ahelates. Ning kõik see ei suuda Sind hoida eemal ülikülluslikust elust, mis Minul on Sinu jaoks valmis pandud. Sest Sinu silmad muutuvad väga sihikindlaks ja fokuseerituks. Ning siis Ma küsin Sinult samamoodi, nagu vana-aja prohvetitelt: „Mida Sa näed?“ Hiiglasi või rohutirtse, surnud luid või väehulki?“
„Kui Sa lubad Minu Vaimul teha vajalikud muudatused enda sees, siis Sa hakkad vallutama uusi maa-alasid. Ja iga maatükike, millele Sa oma hinges astud, vallutad Sa Taevase Kuningriigi heaks. Sest Mina tõstan üles vabastajaid, uut liiki inimesi, põlvkonna, kes on täis kirge ja elujõudu. Ja neid pole võimalik hirmutada ega panna tagasi tõmbuma maiste olukordade kaudu, sest nad on võimelised lendu tõusma ning liuglema kõrgemal maailma probleemidest.“
„Mina toon esile „ülivõimsa kiirenduse“ Sinu edenemises Minu teedel. Ja Sinul ei ole vaja muretseda kõige selle pärast, kuidas asjad laabuvad ja kokku sobituvad. Sul pole vaja muretseda selle pärast, kuidas Sa suudad käsitleda uusi asju, mis Mina toon Sinu kätesse. Sul pole vaja muretseda selle töö pärast, mida Mina olen alustanud Sinu sees ning mida Mina kavatsen lõpule viia, sest Mina seisan alati Oma Sõna taga, et seda teostada. Ainus, mis Sinul on vaja teha, on hoida oma süda koostöös Minuga.“
„Ja täna Ma tulen Sinu juurde, et teha Sind tugevaks, sest Mina tean täpselt, mida Sa vajad ning kuidas seda kõike Sulle anda. Nii, et Sul pole põhjust muretsemiseks, sest Mina olen Sinu tugevus! Ning Sa ülistad ja teenid Oma Jumalat Vaimus kõige sellega, mis Sa Minult saad, sest Sa tead, et kogu Sinu teenimistöö, kõik Sinu võidud kasvavad välja Püha Vaimu juhtimisest ja inspiratsioonist. Sa käid ja elad     Vaimus ning Sind ei suuda takistada ei liha ega hirm inimeste ees.“
„Ära vaata tagasi. Sa ei lähe mineviku suunas. Selle asemel kuuluta ja deklareeri: „Ma ei välju asjadest samal viisil, nagu ma sisenesin!“ Mina, Sinu Jumal, näen Sind võiduka armee osana, kes kannavad võidulippe ning Mina kannan Sind üleloomulikult üle finišijoone. Mina olen Sinu usu Autor, Alustaja ja Lõpetaja. Ja kui Sa lihtsalt jätkad Minule toetumist, siis Sa lõpetad jooksu väga hästi, sest Mina kannan Sind!“
Õpetussõnad 30: 18 The Passion Translation
„Mina olen Suurepäraste saladuste Jumal,
Kelle müsteeriumid on liiga imelised, et neid mõista,
Kes suudaks neid täielikult lahti seletada.“
 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 27.05.2017

 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar