pühapäev, 25. juuni 2017

BRIAN SIMMONS "ÄRA MÕISTA KOHUT JUMALA PLAANI ÜLE OMA ELUS"



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mina treenin Sind ja valmistan Sind ette tulevasteks päevadeks. Sinu kutsumine on unikaalne ning ka Sinu ettevalmistus on unikaalne.Teised võivad käia kõveratel teedel, aga Sinu armastus Minu vastu ei luba Sul kõrvale kalduda Minu teerajalt. Kui Sa näed oma elu nii, nagu Mina näen Sinu elu, siis Sa tead, et Minu plaanid Sinu elu jaoks teostuvad. Mitte miski ei suuda takistada selle esiletulekut, mida Mina Sinu jaoks valmistan. Tulevased Auhiilguse päevad ei lähe Sinust mööda- Sa koged kõike seda, mis Mina olen planeerinud- Minu väe täius on tulemas Su ellu!“

„Varsti, väga varsti oled Sa täielikus hämmingus nendest muutustest, mis Ma Su elus esile toon. Sa liigud ühest kohast teise, liikudes varjude maailmas elamisest Minu särava Auhiilguse sees elamisse. Sa liigud segaduse paigast kohta, kus Sa oled kinnitatud ja täis Minu Elu. Miks Sa kahtled Minu plaanis Sinu elu jaoks? Kas Ma pole mitte Sind kutsunud unikaalse ja kordumatu elustiili juurde? Joosep poleks eales jõudnud valitsemise ja juhtimise paika, kui ta oleks elanud pidevates kahtlustes kõige pimedamatel vangla päevadel. Kas Sa suudad näha, et Minu ettevalmistus Minu sulase Joosepi elus oli täiesti unikaalne ja kordumatu? Samamoodi on Sinu etttevalmistus täiesti ebatavaline.“

„Ma olen Sind kutsunud, et Sa jõuaksid imelisse mõjuvõimu paika, kus Sa puudutad väga paljude inimeste elusid. Ära mõista kohut Minu plaanide üle hetkelise segaduse põhjal, mis on Su ümber praegu või ebatavaliste situatsioonide tõttu, mille keskelt Sa ennast oled leidnud viimastel päevadel. Ma treenisin oma sulast Moosest Oma juhiks, Oma tsempioniks, kõrbe taganurgas. Ma treenisin Taavetit sõjameheks, kui ta istus üksinda mägedes ja laulis oma loodud laule Minu kiituseks. Ma treenisin Ristija Johannest kuivas kõrbepaigas ning Oma sulast Paulust Araabias. Neid, keda Ma kõige enam kasutan, neid Ma eraldan kõrbesse kõige enam! Kui Sa oled viidud kõrbesse ning Sul pole aimugi, mis Minul on mõttes, siis see olukord ongi tõestus Minu kõrgest kutsumisest Sinu elus. Sinu määratud saatuse päevad on lähedal!“

„Kas Sa igatsed Minu järgi iga hinna eest? Kas sa ohverdaksid Mulle kõik oma arvamused selle kohta, kuidas Mina peaks Sind edasi viima? Ma liigun saladuslikult selleks, et viia Sind suurema valguse sisse. Oma pimeduse keskel ära kahtle eales Minus, vaid usalda, kuni Uue Päeva valgus koidab. Sinu raskuste keskel Ma olen Sulle andnud Oma võimast armu, et tuua Sulle rõõmu. Ja seda armu-kingitust ei ole võimalik vähendada isegi selle kaudu, mis tundub viivitusena. Usalda ja valgus hakkab särama. Usu ning vajalik arusaamine tuleb. Mina olen kõik see, mida Sa vajad, igal sammul Sinu teel. Ütle oma südames: „Sa oled kõik, mida ma vajan!“

Õpetussõnad 4: 4-9 The Passion Translation

„Ära mitte kunagi unusta Minu sõnu.

Kui Sa teed kõike seda, mida Mina Sulle õpetan,

Siis Sa valitsed siin elus!

Nii et tee tarkusest oma otsing-

Aja taga ilmutusi elu tähendusest ja mõttest.

Ära lase Minu räägitud sõnadel

Minna ühest kõrvast sisse ja teisest välja!

Hoia kinni tarkusest, siis tarkus hoiab kinni Sinust,

Kaitstes Sind läbi kõigi Sinu päevade.

Ta päästab kõik need,

Kes kirglikult kuulavad Tema häält.

Tarkus on kõige väärtuslikum kaup-

Nii et osta seda!

Ilmutuslik teadmine on see, mida Sa vajad-

Nii et investeeri sellesse!

Tarkus ülendab Sind,

Kui Sina ülendad Tema tõde!

Ta juhib Sind austuse ja soosingu juurde,

Kui Sa elad vastavalt Tema juhtnööridele.

Sa oled ehitud ilu ja armuga

Ning tarkuse auhiilgus mähib end Sind ümber,

Tehes Sind võidujooksus võidukaks.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 25.06.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar