pühapäev, 11. juuni 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL ARMASTAB SIND KA KESET RASKUSI“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma armastan Sind ka keset Sinu võitlusi, raskusi ja nõrkust. Ja isegi siis, kui Sa oled veel väga kaugel, jooksen Mina Sinu poole taastusega. Ja juba sel ajal, kui Sina räägid alles meeleparanduse sõnu, olen Mina Sulle juba andestamas. Ja kui Sina alles juurdled oma tuleviku üle, olen Mina läinud juba Sinu ees, et Sulle valmistada teed. Kui Sina veel magad, olen Mina Sind katmas Oma armuga. Ja sel ajal, kui Sa loodad, et Su perekond saab tervendatud, olen Mina töötamas Sinu südames, et teha Sind terviklikuks.“

„Sinu sees on sügav vajadus. Sa vajad Minu armu ja headust. Ma olen Sulle rohkem kui lihtsalt Saatja, Mina olen Sinu Arm ja Tugevus igal Sinu eluhetkel. Mitte üks asi ei suuda Mind takistada, et Sind puhastada ning teha tugevaks läbi Oma armu. Ma kasutan Sind isegi Sinu nõrkusehetkedel, et tuua tervenemist Sinu perekonnale. Vaata Minule ning pane oma lootus Minule. Pane kõik oma ootused Minu peale ning Mina ei valmista Sulle pettumust. Ära oota seda, et Sinu perekond muutub, vaid oota seda, et Mina muudan Sinu südame ja alles siis Ma muudan Sinu perekonna ning toon nad Enda juurde.“

Iga kord, kui Sa koged seda sügavat vajadust, võta Minult vastu rohkem armu. Nii, nagu jõgi otsib endale madalamaid paiku voolamiseks, nii voolab Minu arm Sinu südame sügavate vajadusteni ning täidab need ülevoolavalt. Õige pea Sa hüpled rõõmust oma teel ning võidad ülekaalukalt vaenlase erineva tugevusega vägesid, mis on tulnud Sinu vastu.“

„Mina treenin Sind ja õpetan Sind, kuidas võita iga lahing Minu Armu läbi ning alistada iga pettumus, mis on üritanud vaigistada Sinu häält. Sa tõused ja jooksed Minu armu sisse ning leiad kõik, mida Sa vajad, sest Mina olen Suursugune Isa, kes mõistab Sind täielikult. Nii et tule ja oota Minu ees. Mina olen Ainus Usaldusväärne, kes aitab Sul liikuda läbi muutuste ning läbi Sind ümbritseva maailma.“

2 Timoteose 1: 12 The Passion Translation

"Kindlustunne minu kutsumisse teeb mind võimeliseks võitma iga raskuse ilma igasuguse häbita, sest mul on väga intiimne ja lähedane suhe Jumalaga. Ja minu usk Temasse veenab mind selles, et Tema on rohkem kui võimeline hoidma kõige seda, mis ma olen asetanud Tema kätesse hoiule, turvaliselt ja kaitstult, Tema nähtavaks saamise täiuseni.“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 11.06.2017
 
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar