reede, 16. juuni 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL IMMUTAB SIND OMA LIGIOLUS TÄIELIKULT LÄBI, KUI SA ÜLISTAD TEDA.“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Nii paljud lepivad vähesega, kui Minul on nii palju, mida anda. Kuna Sina oled igatsenud KÕIGE järgi, mis Minul on, siis Sa ka saad KÕIKE! Sinu igatsus Minu järgi on lummanud Mind. Ja nüüd Sa näed, kuidas Ma sellel ajaperioodil teen Sinu heaks palju rohkem, kui Sa oled kogenud varem. Kuna Sa armastad Mind, siis Ma valan Oma südame Sinusse välja ning sulatan Sind Oma Auhiilguses.“

„Jätka palvetamist ja palumist ning Mina jätkan iga Sinu soovi täitmist. Jätka Minu Vaimu uute väljenduste ja ilmingute otsimist ning Sa omandad Minu Kuningriigi täiuse. Jätka koputamist uksele, mis on Sinu ees ning see avaneb ning toob Sind Minu kambrisse, kus kõik hüüavad. „Auhiilgus!““

„Ma olen Sulle valmistanud paiga, kus Sa saad puhata. See on Minu Ligiolu oaas. Ja selles pühas paigas Ma panen Su sisse kõik selle, kes Mina olen, sest Mina olen Sinu Isa. Ma teen Sinust teiste ärataja, kui neist saavad tunnistajad sellele, mida Mina Sinu elus teen. Paljud hakkavad uskuma ning Mind usaldama. Nad tõmmatakse sügavamasse paika Minuga Sinu alistumise ja sõnakuulelikkuse tõttu Minu kutsumisele. Liigu oma südames sügavamale Minus ning Minu väe kate hakkab hingama Sinu peal. Ära ole praegusel ajahetkel passiivne, vaid aja kirglikult taga kõike seda, mis Minul on Sinu jaoks varuks. Paljud hääled üritavad Sulle öelda, et Sa jääksin sinna, kus Sa oled, aga Mina ütlen Sulle, tule Minule lähemale ja Mina näitan Sulle Oma majesteetlikust. Ma immutan Sind läbi Oma Auhiilgusega, kuni kõik, mida Sinus hakatakse nägema, on Minu silmipimestav suursugusus.“

Laul 23: 5 The Passion Translation

„Sa võiad mind Oma Püha Vaimu lõhnaainega,

Sa annad mulle kõike, mida juua Sinust,

Kuni mu süda voolab üle.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 16.06.2017
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar