laupäev, 17. juuni 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL KUTSUB MEHI TAGASI ENDA JUURDE“



Ma kuulen Jumala Müristamist…

„Ärgake, Jumala mehed, ärgake! Aeg on hiline ning Ma vajan seda, et Te tõuseks ja jookseks koos Minuga. Minu aulised naised on liikumas plahvatuslikult edasi Minu tugevuses, nagu jõulised hobused, kes tormavad lahingusse. Minu kartmatud naised on lahinguteks valmis. Aga Ma vajan seda, et Minu mehed tõuseks. Et Te relvastuks Minu õigsuse relvadega ning võtaksite sisse koha Minu lahingu korpustes!“

„Mina müristan Oma armee Kindralina. Ma toon Sinu silme ees esile väga äkilise võidu. Ükski põrgu vägi ei suuda takistada Minu tõusmist. Nii, et tulge, Minu võimsad mehed, raputage ennast üles uinakust ning pühkige uni oma silmadelt ning tulge koos Minuga edasi.“

„Mina olen Teile andnud mehelikkuse eeskuju. See on Minu sulane Taavet. Ma tegin temast kuninga, kuna Ta armastas Mind kirglikkult. Ma tegin tegist juhi eeskuju, sest tal oli tõeline vaprus joosta Minu südame järgi. Olge vaprad, Taaveti sarnased võimsad mehed, sest Ma kasutan Teid võimsatel viisidel neil eelolevatel päevadel. Lase Minul täita Su süda suure julgusega! Olgu Su mõtteviis sihikindel, kinnita oma pilk Minu peale. Sest Mina juhin Sind ja kui Mina juhin Sind, siis on võimatu, et Sa kukuks läbi.“

„Elava Jumala pojad, risti sulased, Minu südame otsijad- tõuske!“

„Armastuse sõdalased, kiituse poeedid, Minu tõe õpetajad- tõuske!“

„Ohverda kõik Minule ning Mina annan Sulle Oma Auhiilguse. Pane kõrvale kõik see, mis üritab tähelepanu kõrvale juhtida. Võta kätte mõõk ning löö maha nende hiiglaste pead, kes püüavad Sind häbistada ning alandada. Ma annan Sulle mõistliku meele, et kuulata ning alistuda kõigele, mis Mina ütlen. Kinnita oma süda Minusse ning valmista ennast, sest võimsad Auhiilguse päevad on ees. Ma kutsun Sind tegevteenistusse, mitte poole kohaga pühendumisse. Minu pojad, järgige Minule pühaduse horisondile ning maitske ajastute väge. Minu Vaim on Sinu peal ning Minu Sõna põleb Sinu sees. Ma vajan Teid, Mu pojad, Ma armastan Teid nii väga, Mu pojad. Need on Teie võidu päevad! Ma olen kutsumas Oma mehi tagasi Enda juurde. Ma olen Teie Igavene Isa.

1 Timoteose 6: 11-13 The Passion Translation

„…Te olete Jumala mehed, nii et jookske ära kõigi nende eksituste ja hälvete eest. Selle asemel ajage taga tõe pühadust, õiglust, usaldusväärsust, lojaalsust, armastust, lootust ning õrna alandlikkust. Lahing on märatsemas, nii et võitle usus, et saada võidu autasu! Haara kinni igavesest elust, sest see on Sinu kutsumine- tähistada usus hulga tunnistajate ees!

Ja nüüd ma annan Teile juhtnöörid, Ülestõusmise Elu Jumala ees ja Jeesuse Kristuse, Võitu, ees, kes andis imeilusa tunnistuse Pontius Pilaatose ees, et Te järgiksite usaldusväärselt seda eeskuju ja kutsumist puhta südametunnistusega ning ilma igasuguse plekita, kuni meie Isanda Jeesuse, Messia, ilmumiseni.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 17.06.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar