kolmapäev, 14. juuni 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL TULEB SU JUURDE KINGITUSEGA“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma toon Sulle värkse julguse ja vapruse. Sul on vaja julgust, et avastada neid rikkusi ja auhiilgust, mis Ma olen hoiustamas Sinu sees. Paljud on rahul sellega, mida nende silmad näevad, aga Sina oled küsinud Minult enamat. Ma näen Su südame valmidust jätta kõik tavapärae seljataha, et leida Minu elu üleloomulik jõukus. Ja seetõttu Ma toon Sulle elava usu energia, mis on julgus!“

„Minu armastus ei jäta Sind eales kaitsetuks. Nii, et ära kinnita oma pilku usu vaenlaste peale, sest nemad komistavad ja kukuvad. Sa tõused värske julgusega ning Sa võid tunda rõõmu igal ajal Minu Ligiolu reaalsusest. Sest Sinu tõeline trööst ja rõõm ei peitu vaid võitudes, mis Mina Sulle annan, vaid Temas, kes kutsub Sind Minu Omaks. Mina annan Sulle vapra julguse, et liikuda edasi, hoolimata kõigest, mida Su silmad näevad- see on Minu kingitus Sulle, mis Sul tuleb Minult vastu võtta iga päev. Haara kinni Igavesest Elust sügaval Sinu sees ning siis hakkab läbi Sinu voolama Elu vägi.“

„Seda Ma teen Sinu heaks, nagu Sa oled palunud- Ma annan Sulle tulevikuks värske visiooni, mis on täis lootust ja vajalikku julgust, et liikuda edasi. Iga kingitust, mis Mina toon, on vaja oma teekonnal VASTU VÕTTA ja kasutada. Nii et astu välja usus ja sõnakuulelikkuses Minu Sõnale ning Sa avastad igavesed käsivarred, mis hoiavad Sind ning annavad Sulle jõudu. Mina tulen hoides Oma mõõka lahinguvalmis, et võidelda Sinu eest, kui Sa võtad koha sisse Minu jalge ees ülistuses. Sinu maised hirmud hakkavad ära lahustuma, kui Sa alistud üksnes Minu kartusele. Ma juhin Sind õigsuse julguse teerajal, kuni Sa seisad ilma igasuguse häbita Minu pühas Ligiolus.“

2 Timoteosele 1: 6-7 The Passion Translation

„Ma kirjutan Teile selleks, et julgustada Teid õhutama üles tuleleeke ning süütama taas vaimse anni kingitust, mis Jumal Teile andis, kui ma panin oma käed Teie peale. Ma ei anna Teile eales edasi hirmu vaimu, vaid Püha Vaimu, kes annab Teile võimsa väe, armastuse ja enesekontrolli.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 14.06.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar