pühapäev, 18. juuni 2017

BRIAN SIMMONS „JUMALA EMBUS“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mu kallis laps, Ma sirutun Sinu poole. Minu embus tugevdab Sind ning valmistab Sind ette tulevasteks päevadeks. Iga päev Ma sirutan Oma käed välja, et Sind hoida ja õnnistada. Ma ei hoia mitte midagi tagasi. Ma olen Sinu Isa, kes annab Sulle kogu Oma Armastuse ja Armu. Mitte miski ei suuda Sind võita, kui Mina olen Sinu ligi.“

„Tule Minu Auhiilgusesse. Tule ja koge Minu embust. Ole kannatlik ja usalda Mind, sest Mina hoian Sind. Kui Sa tunned end üksikuna segaduses, siis usalda Mind. Kui teised on Sind hüljanud ning nad on murdnud oma lubadusi, siis Mina toimin teistmoodi. Mina tõstan Sind üles ning toon Sulle igavese rahu. Minu embuses oled Sa kindlalt hoitud.“

Laul 73:28 The Passion Translation

„Isand Yahweh (Jehoova), ma tulen Sulle aina lähemale ja lähemale,

Sest Su nimi tähendab head minu jaoks.

Ma jätkan maailmale jutustamist Sinu imelistest tegudest,

Mu ustav ja auline Jumal!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 18.06.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar