kolmapäev, 7. juuni 2017

BRIAN SIMMONS „JUMALA PUHASTAVA ARMU PÄEVAD“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mina puhastan Sind üha uuesti ja uuesti ja uuesti- pestes Sind Oma armastusega ning immutades Sind läbi Oma armuga. See on tõsi, et Sa oled juba puhtaks tehtud, sest Jumala Sõna elab Sinu sees ning toob esile vilja. Aga kas Ma mitte ei pesnud Oma armastatud jüngrite jalgu? Paljudel kordadel on Su mõtted vajanud Mu puhastavat tuld, et hävitada valesid, mis otsivad sissepääsu Su südamesse. Ma puhastan Sinu mõtteid, kuni Sa oled täielikult kinni haaranud vaid pühaduse ja puhtuse viisidest ja teedest. Ma olen Sind eraldanud nii, et Sa oleksid täielikult Minu oma. Mis see on, mis teeb Sinust täielikult Minu oma? Alistunud süda ja mõistus, mis kannab Minu mõtteid ning mis juhivad Sind armastama teisi.“

„Sinu motiivid on muutumas sellisel viisil, et Su südametunnistus saab olema täiesti puhas Minu ees. Ma igatsen puhtust, ja seda mitte ainult väliselt, vaid absoluutselt igal Sinu elualal, igas Sinu tegevuses, kuni Sa elad motiividega, mis on üdini õiged ja puhtad. Mida iganes Sa teed, tee seda nagu Minule. Mida iganes Sa räägid, räägi seda kui Jumala elavaid tõdesid. Ole tark ja arukas ning väga tähelepanelik pettuste suhtes, millest kõige suurem pettus on enesepettus.“

„Kui Sa liigud edasi Minu pühadel teedel, siis Sa näed, kuidas Ma olen tõe pannud sügavale Sinu sisse. Nüüd ela ja käi Minu armastuse tões ning Sinu viisid on täiuslikud Minu ees. Ja siis Sa ei järgne kõveratele teedele, et kasutada oma andi ja andekust selleks, et võita teiste inimeste imetlust. Sa paned maha Minu jalge ette oma krooni, andekuse, annid ja oma kasina sisu ning Mina muudan kõik pühaks. Isegi sel moel, kuidas Ma muutsin mürgimao Oma valitsuskepiks Moosese käes, nii Ma võtan kõverad asjad Sinu sees ning Oma armu läbi annan Ma Sulle autoriteedi ja ligiolu nii, et Sinu nõrkusest saab tugevus Minu ees.“

„Sa ei kuku läbi, sest Mina olen Sinuga. Ja Sa ei komista, sest Mina hoian Ennast Sinu lähedale ning Kõikjalviibivat Jumalat pole võimalik võita. Liigu edasi, kinnita oma pilk Sihtpunkti ja Eesmärgi peale, sest Mina teostan kõik. Teised võivad peatuda oma teekonnal ning võtta isekuse samme, aga Sina, Minu armastatud püha, Sina liigud edasi ega minesta ning Sind ei ole võimalik kõrvale juhtida, sest Minu auhiilguse autasu on asetatud Sinu ette. Tule koos Minuga ning Mina panen Sind lendama ja liuglema. Tule Minuga ning Mina muudan Sind ustavaks ja siiraks ja ausameelseks.“

Iiob 5: 19 The Passion Translation

„Tema vabastab Sind pahandustest üha uuesti ja uuesti. Ükskõik, millest Sa läbi lähed, Tema päästab Sind ning kaitseb Sind vigastuste eest.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 07.06.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar