laupäev, 24. juuni 2017

BRIAN SIMMONS „MAGUS OSADUS“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma olen Sulle Selliseks Isaks, nagu ükski maine isa ei suuda olla. Headus on mähitud Mu südame ümber ja Arm on Minu Trooniks. Iga päev Ma otsin võimalusi näidata Sulle Oma armastust. Täna on Sul võimalus avastada ja õppida tundma Minu armastavat heldust, kui Sa eraldad oma elu Minu jaoks.“

„Taevast on kostmas Minu kutse tulla Minu ligi. Kui Sa vastad sellele kutsele, siis Mina tulen Sulle veelgi lähemale. Minu Poeg ohverdati armu altaril ning nüüd läbi Tema vere me jagame koos ÜHTE ELU. Tule, mu kalleim laps, tule ja saa osa Oma Isa osadusest. Ma teen Sind üheks oma kõige sügavama olemusega ning me jagama ÜHTE ELU koos. Minu magus osadus on Minu kingitus Sulle.“

„Auhiilgus hakkab Sind katma, kui Sa jätad oma mured Minu hooleks ja tuled Minu ligiolu täis kambrisse. Mina pakun Sulle täna magusat osadust, millega pole maiselt midagi võrdset. Pole olemas maapealset rõõmu, mida kogeda, mida saaks võrrelda rõõmuga, mis Sind täidab, kui Sa veedad aega koos Minuga.“

„Ma kõrvaldan kõik Sinu hirmud Oma Täiusliku Armastusega. Ma olen eemaldanud Sinu patu püha verega. Ma olen ära võtnud Sinu häbi, mis viis Sind Minust eemale. Ma olen Sulle toonud Taevase elu läbi Oma Vaimu, kes elab Sinu sees. Tule, Mu südame laps, ja ole koos Minuga. Minu käed on avatud ning verega kastetud teerada toob Sind otse Minu Auhiilguse sisse. Ma kingin Sulle magusa osaduse, mida inglid kadestavad. Nii et tule täna ja vala oma hing Minu ees välja ning Mina valan Oma Elu Sinusse. Ma olen Sind loonud selleks, et Sa saaksid kogeda pidevalt Oma Isa Armastust.“

1 Johannese 1: 3 The Passion Translation

„Ja nüüd me kuulutame Teile, mida me oleme näinud ja kuulnud Elu Andja kohta, et me saaksime koos jagada ja nautida seda Elu. Sest tõesti on meie osadus Isaga ja Tema Pojaga, Jeesuse Kristusega, Jumala Võituga.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 24.06.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar