esmaspäev, 26. juuni 2017

BRIAN SIMMONS „MITTE KAOTUS, VAID JUMAL ISE ON SINU EES“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Jah, Su on igavene elu, aga ometi hingan Mina Sinusse Oma Vaimu kaudu aina enam elu, et muuta Sind uueks. Lenda Minu Vaimu tiivul ning liugle kõrgemal, kui eales varem. Ülistus annab Sulle tuuvad, et lennata ning Minu Vaim annab Sulle väe. Ma kuulutan täna Sinu üle: „Eilse päeva lahingud on läbi!““

„Kui Sa tunned end jõuetuna, siis Mina olen lähedal. Kui Sa tunned end tühjana, siis Mina tulen Sulle veelgi lähemale. Mina tõmbun Sinu vajaduse poole, nagu jõgi voolab kõige madalama koha suunas. Mina täidan Sind ja katan Sind täna, et anda Sulle tugevust keset nõrkust, et anda tarkust keset Sinu pimedust ning et anda armu keset Sinu raskust. Minu töö on alati vabastav. See, mida Mina teen Sinu elus, viib Sind alati suurema vabaduse sisse. Sinu hingevaenlane on see, kes Sind piirab ning tuletab Sulle meelde Sinu piiratust. Mina osutan alati sellele Pühale Paigale, kuhu Ma olen Sind kõrgele asetanud istuma. Kuula Minu häält ning tugevus täidab Sinu sisemise olemuse.“

„Mitte miski ei suuda Sind võita. Üleujutus, tuli ega torm ei suuda Sind kahjustada. Kaotus pole Sinu ees, vaid Mina. MINA OLEN Võitja, Vallutaja, Võidu Tooja. Ma olen läkitanud välja Oma sõjainglid, et seista Sinu kõrval ning tuua Sulle triumf. Mitte miski ei suuda Sind peatada, kui Sa liigud edasi Minu väes. Võidu ingel on Sinu lähedal oma võimsa mõõgaga, et purustada iga kett ja ahel, mis on hoidnud Sind ühe koha peal kinni. Mina kutsun Sind edasi liikuma. Täna Ma ütlen Sulle, Su ahelad on purustatud, need on eemaldatud ning Sa ei pea enam neid nägema. Sinu jalad on vabad, et tantsida ning astuda välja usus. Su käed on tehtud vabaks, et neid tõsta üles kiituses, lehvitades võidulippe. Sinu suu on täis kõrgeimat kiitust, et tuua teisi vabaduse paika. Ja Su süda on nüüd vaba, et saada täidetud auhiilgusega, sõnulseletamatu Jumala Ligiolu ja Auhiilgusega!“

„Kui Sa astud välja usus, siis tuleb esile veel enam vabadust. Kui Sa liigud välja võidus, siis Sa ei näe muud, kui uusi võite. Tule koos Minuga ja sa näed triumfe triumfide järel. Kas Ma pole mitte tõotanud, et Ma teen Sinust elu ja võidu lõhnaaine? Jäta iga kahtlus seljataha ning astu välja koos Minuga ning Ma hingan Sinusse veel enam Oma elu ning Sa liugled koos Minuga Vaimu tiibadel.“
 

Laul 68: 1-4 The Passion Translation

Jumal! Tõuse Oma imelise väega

Ning kõik Sinu vaenlased

Pillutatakse kabuhirmus laiali!

Aja nad minema,

Kõik need Jumala vihkajad!

Puhu nad ära nagu suitsupilv.

Sulata nad ära, nagu vaha tules.

Üks korralik pilk Sinule

Ning kurjad haihtuvad!

Aga kõik Sinu jumalakartlikud armastajad olgu rõõmsameelsed!

Jah, lase neil kõigil rõõmutseda

Sinu Ligiolus

Ning olgu nad kaasa kistud Sinu rõõmsameelsusest!

Las nad naeravad

Ning säravad rõõmust!

Las nad laulavad oma pidutsemise laule

Pilvedel Ratsutaja tõttu,

Kelle nimeks on Yah (Jehoova)!

 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 26.06.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar