esmaspäev, 19. juuni 2017

BRIAN SIMMONS „SA SEISAD UUE ALGUSE LÄVEL“


 

„Kõik Sinu ümber hakkab muutuma ning kõik, mis Mina olen Sinu sisse istutanud, hakkab nüüd kasvama ja vilja kandma. Sest Minul on võrratud ja suured asjad Sinu jaoks valmis pandud, asjad, millest mitte keegi pole Sulle veel kuulutanud. Paljud räägivad vihmast, mis õige pea hakkab sadama, aga Mina ütlen, see vihm on ÜLEUJUTUSE sarnane Sinu jaoks! Paljud räägivad tulest, aga nad pole kunagi olnud tule poolt alla neelatud.“

„Aga Sinuga liigub kaasa metsik tuli, mida pole võimalik piirata struktuuride ja inimeste poolt loodud teoloogiate abil. Paljud on igatsenud uue ajajärgu järgi, aga Sind Ma tõstan äkitselt uude ajaperioodi, mis on üle kõige Sinu kujutlusvõime ja üle kõigi Sinu igatsuste ja unistuste. Sest see on MINU igatsus, mis hakkab täituma Sinu elus. Paljud irvhambad satuvad Minu Ligiollu ning saavad koheselt ühe päevaga usklikuks.“

„Paljud Minu väes kahtlejad jätavad maha oma limiteeritud uskumused ning hakkavad MIND taga ajama, nagu ei kunagi varem. Suure VÄLJAVALAMISE aeg on rahvaste jaoks kohe ukse ees. Käes on meeleparanduse aeg ja kogunemise aeg. Ignoreeritakse neid, kes ignoreerivad Minu Tõde. Need, kes keelduvad kogunemisest, neid pillutatakse veelgi enam laiali. Sest Mind ülistatakse VAIMUS ja TÕES.“

„Seisa kindlalt Minus, kuni Minust saab Sinu enesekindlus. Pane oma silmad Minu peale ning ära muretse oma tuleviku ega oma kutsumise pärast, sest Mina olen alguste Jumal, kes viib asjad lõpule. Mina olen Alfa ja Omega. Sa oled Mind näinud paljudel kordadel Algatajana ning nüüd Sa näed Mind Lõpetajana!

Ilmutuse 22: 3-5 The Passion Translation

„Ja iga needus murtakse nii, et see enam ei eksisteeri, Jumala trooni pärast ja Talle pärast, kes on linnas. Teda armastavad sulased teenivad Teda; nad näevad pidevalt Tema palet ning Tema nimi on nende laubal. Ööd ei ole enam. Nad ei vaja enam eales päikese ega lambi valgust, sest Isand Jumal särab nende kohal. Ja nad valitsevad kuningatena igavesti!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 19.06.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar