teisipäev, 6. juuni 2017

BRIAN SIMMONS „SINUST SAAB JUMALA ARMASTUSE KÄEPIKENDUS“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma toon Su teele võimalusi teenida Mind. Eelolevatel päevadel Ma avan Sinu jaoks paljudel kordadel uksi, et teenida ja õnnistada oma perekonda ja täielikult võõraid inimesi. Sinust saab Minu Armastuse käepikendus ning Minu au astja. Ära ignoreeri neid võimalusi, mida Mina Sulle toon. Võta see hetk, et olla rõõmu tooja, sest Sina oled Kristuse astja ning Sa jagad välja jumalikku.“

„Ma kutsun Sind ennast kaotama teisi armastades. Pane tähele Minu auhiilgust igas päiksetõusus ning Minu majesteetlikkust igas päikeseloojangus. Võta sel uuel ajaperioodil  aega, et saada värskelt rõõmuga ristitud! Levita rõõmu keset maailma ning võta see arm, mis Mina Sulle annan ning jaga seda tasuta neile, kes Sind on solvanud. See ajastu on Sinu jaoks väga suurte täielike muutuste ajastu, kuni Sinust saab Minu Armastuse käsi, mis sirutub välja, et tervendada teiste murtust.“

„Kui paljusid suudad Sa veel sellel aastal aidata? Kui paljude koormat Sa suudad kergendada ja kui paljusid julgustada? Sa oled vastu võtnud Minu armastuse ning oled joonud sügavalt Minu armukarikast, mis Ma Sulle andsin – nüüd jaga sellest karikast janustele. Ole see, keda tuntakse armastuse, rõõmu ja rahu pärast- tõelise väljendusena sellest, kes Mina Olen. Sest Sinust saab Minu Armastuse käepikendus.“

Filiplastele 2: 13-16 The Passion Translation

„Jumal annab pidevalt Sulle jõudu, paneb Sinusse kirge teostada häid asju, mida Sa igatsed teha.
Ela rõõmsameelset elu, ilma hädaldamiseta ning omavahel tülitsemiseta. Sest siis Te olete nähtavad kui süütud, veatud ning puhtad Jumala lapsed, isegi, kui Te elate keset brutaalset/jõhkrat ja perversset/väärastunud kultuuri.  Sest Te paistate nende keskel kui säravad tuled/tähed universumis, pakkudes neile igavese elu sõnu.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 06.06.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar