laupäev, 24. juuni 2017

Jo Ellen Stevens „Läbimurdja Võidmine Meie Rahva ja Meie Presidendi Üle“



Ma kutsun Järelandmatuid ja Rahulolematuid Kuningriigi Läbimurdjateks.

Kui ma hiljuti ühel hommikul ärkasin, kuulsin ma Jumalat ütlemas: „ Mitte-järelandlikud/järeleandmatud ja mitte-rahulolevad/rahulolematud“. Ja siis Jumal jätkas: „MINU LÄBIMURDJAD POLE KUNAGI OLNUD RAHULOLEVAD LOOMULIKE LOODUSSEADUSTEGA NING NAD POLE KUNAGI RAHUL SELLEGA, MIDA SEE MAAILM NIMETAB NORMAALSEKS!“

Jumal ütles mulle: „SEAL VÄLJAS ON INIMESI, KEDA MINA OLEN KUTSUNUD LÄBIMURDJATEKS! Need inimesed näevad alati kaugemale normaalsest. Nad on alati igatsenud seda, et minna kaugemale, teha rohkemat ning näha loomulikust enamat. Ma olen pannud teatava uudishimu nende sisse, et pürgida kaugemale normaalsest. Need LÄBIMURDJAD pole rahul lihtsalt „status guo“ seisundiga. Nende sees on südikus, mis paneb neid iga kord püsti tõusma, kui nad on näoli kukkunud ning nad jätkavad iga hinna eest edasi pressimist, et näha oma vaimsete silmadega.“

„Nad võivad olla keset vaesust, aga samal ajal näha Kuningriiki. Nad riskivad kõigega, et pressida edasi Jumala kõrge kutsumise võiduhinna poole. Nad on Joosuad ja Kaalebid, kes näevad Tõotatud Maa suuri võimalusi. Nad on valmis riskima kõigega, üle kõige selle, mida nad näevad loomulike silmadega.“

Jumal ütle: „Paljud on veel tulemas ja Ma tahan, et Minu vanemad, kes on sellest teadlikud, hakkaksid neid ära tundma ning toetama nende teekonnal. Näe neid imesid nende sees, sest nemad on järgmised läbimurdjad. Ära hoia neid tagasi ENDA NORMAALSE TASEMEL. TEIE LAGI SAAB OLEMA NENDE PÕRAND. „MINA OLEN“ ilmutuses on peidus tohutult suurel hulgal ilmutamata teadmisi ning veel väga palju on esile tulemas selle kohta, MIS ON MINU KUNINGRIIK. SEE KÕIK ILMUTATAKSE LASTELE praegusel ajaperioodil. Aga esmalt tuleb Sul PRESSIDA MÖÖDA OMA ÕPITUD HIRMUDEST ning Sul tuleb lasta neil lastel olla kõik see, kelleks Mina olen neid kutsunud. Nemad on homse päeva juhid!

„Kogudus vajab hädasti neid JÄRELEANDMATUID, RAHULOLEMATUID, ja seda „mitte rahul“ suhtumist ning me peame saama laste sarnaseks, et murda läbi nendest suhtumistest ja hoiakutest, et välja murda nendest mineviku vanadest traditsioonidest, mis hoiavad Jumala läbimurdjaid tagasi.“

Jumal ütleb: „MIND LIIGUTAB LAPSEMEELNE USK!“

1 Samueli 22: 2: „Ja kõik vaevatud ning võlgades ning kõik rahulolematud kogunesid tema juurde; ning temast sai nende juht ja temaga oli umbes nelisada meest.“

Jälgi Presidenti.

Jumal ütles: „Ma olen pannud sellist liiki usu Teie presidendi ellu, Ameerika, aga Teie vanad tolmused traditsioonidest lugupidavad isikud mõlemas parteis üritavad peatada seda innovatsiooni, ilmutuste esiletulemist ja juurdekasvu, mis praegu on toimumas Ameerika Ühendriikides. MIKS? HIRMU TÕTTU! Need inimesed ütlevad: „Me oleme seda alati teinud sellisel viisil!“ Aga Mina, Jumal, ütlen: „MIND EI HUVITA SEE, KUIDAS TEIE OLETE SEDA ALATI TEINUD! MINA OLEN UUENDUSTE LOOJA, INNOVAATOR, NING MINA EI LIIGU VASTAVALT NENDE INIMESTE HIRMUDELE! Mina olen pannud Donald Trumpi Valgesse Majja, et näidata Teile, kuidas keegi, kes on suure uudishimuga selle suhtes, mis on üle normaalse, võib  tuua Teile edukuse ja jõukuse. Paljud on püüdnud seda kõike takistada. Paljud, nagu vana aja kirjatundjad ja variserid, tahavad, et see peatuks!“

Aga Mina, Jumal, ütlen Teile Jeremija 1: 10 läbi nii: „Vaata, ma panen Sind täna rahvaste ja kuningriikide üle, kitkuma ja rebima, hävitama ja purustama, ehitama ja istutama!“

„Jälgi seda, mida Mina teen temaga ja Ameerikaga! Ma olen sellele mehele andnud lapsemeelse usu ja rahulolematuse vaimu sellisel määral, et ta pressib mööda „ei ütlejatest“ ning toob oma meelsusega tükikese Taevast maa peale. Oo jaa, ta armastab asju ehitada kullast, AGA KA MINA ARMASTAN SEDA! See on ka põhjus, miks paljud rahulolematud teda järgivad. Sedasama meelsust nägid rahulolematud ka Minu sulases Taavetis ja sama näen Ma ka Donald Trumpis. LASKE TAL TEHA MINU TAHET, AMEERIKA! Ta on Minu sulase Taaveti sarnase südamega, sest tal on lapsemeelne usk, ta usub, et kui ta suudab seda ette kujutada, siis ta suudab seda ka ehitada! LAS TA SIIS EHITAB!“

„Mina olen seda maad ja riiki ehitanud ning Mina tean, kuidas seda hoida ning jõukaks muuta. LASKE MINUL KASUTADA SEDA MEEST. Ja läbi tema eeskuju näete Te, kuidas LÄBI MURDA OMA TAGAKIUSAJATE TULVAST NING „EI ÜTLEJATE“ SELTSKONNAST NING KAASAJA VARISERIDEST. Jah, Taaveti sarnaselt teeb ta eriskummalisi asju, et ehitada ning hoida Teid turvaliselt! Minu Taavet taastas templi, et Minu rahvast hoida turvaliselt ning Mina olen sellegi mehe südamesse pannud paljusid asju, et ehitada. Õige pea Te näete, kuidas tema kriitikud kukuvad läbi, ning Te näete, kuidas Mina tõstan tema südamest esile asju Teie kasuks.“

Jumal ütleb: „Mina Tõstan Üles Põlvkonna, Kes Ei Karda!“

„Mina tõstan üles läbimurdjate põlvkonna, kes ei ole piiratud normaalsega, loomulikuga ega oma isade ja emade hirmudega! Ma tõstan üles Taavetid, Simsonid, Rahabid. Mina toon esile Ruthid, Samuelid, Taanielid ja Moosese sarnased inimesed, kelle südametes on lapsemeelne usk, kes ei karda välja murda minevikust, mida nad on näinud. Mina olen pannud VÕIMSAD ASJAD nende sisse ning MA OLEN ANDNUD NEILE OMA LÄBIMURDJA SÜDAME NING NAD PRESSIVAD LÄBI, ET EHITADA, ISTUTADA NING TAASTADA KÕIK SEE, MIDA VAREM EI SAANUD TEOSTADA. Pange end valmis KUNINGRIIGI EHITAJATE JAOKS!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 24.06.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar