kolmapäev, 19. juuli 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL ARMASTAB SIND SÜGAVA JA ÕRNA ARMASTUSEGA“



Ma kuulen Jumalat sosistamas täna:

„Meie vahel on Armastuse Leping. Oota seda, et Minu armastus saab demonstreeritud Sulle isiklikult. Ma pole Sind eales jätnud omapäi, isegi siis mitte, kui Sina ei taju ega märka Minu armastust. Ma pole Sinu eest hoidnud ühtki head asja. Minu armastus on üle igasuguse loogika ning avastuse, mida suudab teha mõistus. Minu armastus on reaalne, nagu on reaalne tekk, mis katab Sind külmal ööl.“

„Armastuse lepingut, mis meil on omavahel, pole võimalik murda. Minu armastus ei kuku läbi ega vähene isegi siis, kui Sina valmistad endale pettumuse. Minu armastuse tugevus on võimsam kui ükski teine side ning Minu armastus särab eredamalt kui miljon päikest. Mina olen Sinu Kartmatu Kaitsja. Kes saab Sulle viga teha, kui Sa oled kindlalt lukustatud Minu südamesse. Ma armastan seda nii väga, kui Sa usaldad Mind ning kui Sa toetud Minu armastavale südamele. Ma olen ülevoolavalt rõõmus, kui Sa usud Minu armastusse ja ootad, et Mina tegelen iga raskusega, millega Sa oled silmitsi. Sinu usaldus muudab tugevamaks meievahelise armastuse lepingu.“

„Nii et tunne rõõmu Minust, nagu Mina tunnen rõõmu Sinust. Puhka Minu armastuses, sest see ei vea Sind eales alt. Ja oota seda, et Ma demonstreerin Sulle Oma armastust.“

Johannese 15: 9 The Passion Translation

„Ma armastan igaüht Teie seast sama armastusega, millega Isa armastab Mind. Laske Minu armastusel toita ja hellitada oma südameid.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 19.07.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar