laupäev, 1. juuli 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL IGATSEB OLLA SINU JAOKS REAALSEM KUI ELU“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Minu tõotused on usaldusväärsemad ja tõesemad, kui Sa eales oskad endale ette kujutada. Minu Sõna vägi on Sind alal hoidnud läbi kogu Sinu elu ning Minu Sõnad hoiavad Sind Minu südame ligi. Ja praegu lööb Sinu süda just Minu tõotuse tõttu, kui Sa eostusid ema üsas ja Mina ütlesin: „Sa ELAD!“


„Mina kutsun Sind käima Minu Sõna vee peal, usaldama Minu tõotusi enam kui inimlikku võimekust. Minu Sõnad on Sinu tugevus ning Mina pole eales läbi kukkunud, mis puudutab igat tõotust, mis Mina olen Sulle andnud. Minu Sõna on palju reaalsem ja kogetavam kui ükskõik mis teine asi, mida Sa näed, sest kõik, mida Sa näed, on loodud Minu Sõna kaudu. Kõiki asju kosmoses, maa peal ja Sinu sees hoitakse koos Minu Sõna väe läbi. Ma kutsun Sind välja astuma ning elama usus Minu Sõnasse ning lase kõigel, mis üritab Sind takistada, ära kustuda.“

„Usu kõike seda, mis Mina olen rääkinud Sulle Su perekonna kohta. Mina viin lõpuni selle imeilusa töö, mis Ma olen alustanud, usalda Mind ja puhka Minu tõotustes Sinu elu kohta ning nende kohta, keda Sa armastad. Ja usalda Mind kõiges selles, mida Mina olen Sulle tõotanud Sinu finantsidega seoses. Kas Ma pole mitte Ülirohke Varustuse Jumal? Kas Ma mitte ei toida linde ja loomi väljal ja metsades ning igat Oma tütart ja poega? Sest Sina oled Minu jaoks kõige väärtuslikum ja kallihinnalisem kogu Minu loodu hulgast. Püha veri valgus alla ristipuult, et näidata Sulle, kui väga Ma Sind armastan. Ja kui Ma olen andnud Oma Poja vere, et Sind lunastada, kas Ma siis ei anna Sulle kõige seda, mida Sa vajad, et käia ja elada koos Minuga?“

„Räägi oma elu üle Minu Tõotusi. Loe neid Sõnu, mis Mina olen Sulle tõotanud Oma Pühas Raamatus ning muuda need reaalseks usu läbi. Usalda oma käed Minu Sõnade hoolde, sest need on reaalsemad ja kogetavamad kui miski muu. Usalda Mind, sest Mina ei vea Sind alt, sest Mina olen Sinu Isa ja Suursugune Karjane. Räägi Minu tõotusi oma perekonna üle ning iga oma vajaduse üle, mis Sul täna on ning Sa näed Oma Jumala päästet ja vabastust! Usu ka siis, kui Sind ümbritseb vastuolulisus, sest alles siis Sa esitled tõelise ja võimsa usu jõudu. Ma olen autasustanud kõiki, kes on tulnud Minu juurde usus. Minu autasuks on Minu tõotuse täitumine täiuslikult ja terviklikult ning Minu Ligiolu, mis Sind siis saadab. Tõuse täna üles uues usu tuules ning Sa ei pea pettuma. Tee need sammud, mis Mina ütlen Sulle teha. Usu, hoides kinni Minu tõotustest ning imed hakkavad voolama Sinusse. Usk on see võit, mida Sa vajad ning Minu tõotused on kõigi võitude seemneteks. Võida usu läbi ning Sa näed oma silmadega, kuidas Jumala Kuningriik tuleb esile.“

Heebrealastele 3: 12-14 The Passion Translation

„Nii et katsuge ja uurige läbi oma süda igal päeval, mu vennad ja õed, et olla kindlad, et mitte midagi kurja ega uskmatut ei peida end Teie sees. Sest kõik see juhib Teid kõrvale ning teeb Teid vastutustundetuks Elava Jumala ees!“ Praegu on aeg, et üksteist julgustada, et me poleks põikpäised ega patu pettusest tuimaks ja kalgiks muutunud. Sest meie oleme Messiaga kokku kasvanud, kui me jätkame kõikumatult kindlameelses veendumuses algusest peale kuni lõpuni välja.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 01.07.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar