esmaspäev, 17. juuli 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL ON SINU OAAS, SINU PUHKUSE PAIK.“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Kui Sa oled murelik ja kannad raskeid koormaid, siis Mina olen värskenduse paik. Tule Minu juurde ning vaimus ole koos Minuga ja Mina annan Sulle kõike, mida Sa vajad. Tule ja õpi Minu käest ning saa üheks kõigis asjades Minuga. Mina annan Sulle enam rahuldust kui ükski vaev, rügamine või töö, mida Sa teed Minu heaks. Tule Minu kõrvale ja ole koos Minuga ning las Ma näitan Sulle rahu, mis on kõrgem igasugustest inimeste mõtetest.“

„Ma igatsen väga Sulle avada seda, mida tähendab olla üks Minuga. Kõik see, kes Sa olid enne Minu käest uue elu saamist, on lõpetanud eksisteerimise. Mina olen Sinu Tõeline Elu, Sinu uus identiteet. Ma lõin Sind uuesti Enda sees ning andsin Sulle kõik selle, kes Mina Olen. Minu silmis Sa oled sama püha nagu Mina Olen ning Minu pale paistab alati Sinu üle. Kuula, Mu kallis laps, Sina oled kogu universumis Minu lemmik, sest Ma olen pannud Oma ülikülluse, suursugususe ja ilu kuue Sinu üle. Enam pole Sa vääritu ja ebapuhas, sest Ma olen Sinu üle pannud Oma Armastuse Auhiilguse. Ainus Lõpmatult Ilus elab Sinu sees. Ja kuhu Sina lähed, läheb ka Auhiilguse Kuningas, sest Te olete üks.“

„Tee Mind nähtavaks nende jaoks, kes on Su ümber, kui Sa armastad Mind üle kõige. Kõige sügavam rahu paik on leitav kõige sügavamast Minu armastuse paigast. Sisene ja leia kõige armsam puhkepaik, mida Sa eales varem oled tundnud. Kui Sina alistad oma mured ja koormad Minule, siis Mina alistan Oma südame Sinule. Tule Minu Armastuse oaasi ja joo sügavuti Minu rahust, kuni Sul on rohkem kui küllalt, et seda jagada teistega. Tule Minu kõrvale ja ole üks Minuga.“

Matteuse 11: 28-30 The Passion Translation

„Kas Sa oled murelik? Kas Sa kannad raskeid koormaid? Siis tule Minu juurde. Mina värskendan Sinu elu, kui Sa puhkad koos Minuga. Minu tõelise jüngrina võta vastu ainult see ülesanne, mis Mina Sulle annan- lihtsalt ühenda oma elu Minu omaga ja lase Minul olla Sinu Õpetaja. Ja Sa avastad, et Mina olen õrn, alandlik, Mulle on kerge meeldida ning Mina annan Sulle rahuldust toova puhkuse. Sest Mina annan Sulle ainult seda kanda, mis on meeldiv ja kerge.“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 17.07.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar