esmaspäev, 10. juuli 2017

BRIAN SIMMONS „ SINU ELU ON JUMALA KÄTES“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Sinu päevad on määratud ja paika pandud Armastuse poolt. Ja isegi elu kõige pimedamate varjude päevadel Sa ei tunne hirmu, sest Mina olen Sinuga. Sa näed tõususid ja mõõnasid, aga Mina nen, kuidas Sa tõused Minu pühale mäele. See on tõde, et Ma olen Sind asetanud Oma paremale käele Taevases sfääris, aga Sinu arusaamine Minu teedest pole veel piisavalt kasvanud. Tule kõrgemale läbi avatud ukse, mis on Minu avatud süda Sinu ees. Mina õpetan Sulle Oma teid ning Mina istutan Sinu sisse Oma kõige sügavamaid mõtteid. Paljud on veendunud, et nad tunnevad Mind, aga tegelikult nad teavad nii vähe Minu Saladustest. Tule ja istu koos Minuga Taevases sfääris ning Mina paljastan Sulle Oma südant, et õpetada Sulle Siioni Auhiilgusest.“

„Tee ennast Mulle kättesaadavaks ja Mina jagan välja Oma Vaimu läbi Sinu teistele inimestele. Ja siis Sa ei saa enam öelda: „Ühel päeval tulevikus hakkab Jumal mind kasutama“, sest see päev on juba käes!“ Ma kasutan Sind, kui Sa teed ennast Mulle kättesaadavaks ning lased Minul Sind täita Oma Vaimuga.“

„Mina annan Sulle Tarkust. Teised inimesed annavad Sulle oma arvamusi ja tõdesid, aga Mina annan Sulle Tarkust. Enam ei ela Sa kui rumal ja õppimatu, sest Tarkus on hakanud elama Sinu sees, kui Sa toitud Minu Sõnast. Minu Tarkus avab igal päeval Sulle uksi Minu Auhiilgusesse. Tarkus ehitab tuleviku plaane, sest Tarkus on nähtav ja kogetav nende jaoks, kes igal päeval hoiavad seda kui Minu kallihinnalist kingitust.“

„Paljudelt on röövitud Tänane päev, sest nende südamed on kinni tuleviku „Mingil Päeval“. Minu Tarkus annab Sulle Valgust, et elada Täna Tões ja Võidus. Tarkuse taastuse aeg on alanud ning Ma kutsun Sindki kandma Minu Tarkust, Jeesust Kristust, et ilmutada Teda rahvaste seas.“

„Mina põhjustan selle, et Sa lõikad. Viljad tulevad Minult ja kasvavad välja Minu Vaimu tööst, mitte inimeste vaevanägemisest.“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 10.07.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar