laupäev, 15. juuli 2017

BRIAN SIMMONS „VÕIT“



 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Sa saad hakkama! Sa tõused võidus, pole oluline, kuidas see hetk Sulle praegu tundub. Kas pole mitte tõde see, et iga võimatu olukord alistub Minu väele? Kõigega, kes Ma olen, seisan Mina Sinu ja vaenlaste vahel. Sa tõused, kui Minu kangelane, kelleks Mina olen Sind loonud olema! Mitte miski ei suuda Sind võita, sest Sinu usk kasvab ning Su armastus Minu vastu muutub üha intensiivsemaks.“

„Ära mitte kunagi kahtle Minu väes, Minu armus ning Minu üllatuslikes läbimurretes Sinu heaks. Enne, kui see nädal lõpeb, näed Sa Minu Auhiilgust läbi pimeduse pilvede. Sa näed, kuidas Su vaenlased tõmbuvad tagasi Sinu ees, kui Sa liigud välja Minu nimel ja Minu võidus. Vaata, mida Mina teen enne selle aasta lõppu. Sa hüppad ja tantsid võidulauludega oma tulevikku!“

1 Johannes 5: 4-5 The Passion Translation

„Iga Jumala laps võidab pidevalt maailma, sest meie usk on võitev vägi, mis võidab maailma! Nii, et kes on need maailma võitvad, kes alistavad selle väe? Need, kes usuvad, et Jeesus on Jumala Poeg!“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 15.07.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar