kolmapäev, 12. juuli 2017

Charlie Shamp „Kristlaste Nõidumine“



Ma usun, et üks suurimaid probleeme, millega me oleme praegu silmitsi Kristuse Ihus, on Kristlaste Nõidumine.

Ma olen mitmetel kordadel oma elu jooksul tundnud, et ühel hetkel jõuab kätte aeg, mil ma kirjutan raamatu ning kirjeldan detailselt oma teekonda noore inimesena, kui ma hakkasin esmakordselt eristama seda kultuse vaimu, mis võib tegutseda kohaliku koguduse keskel. Ma kogesin selle kultuse vaimu mõju palju aastaid tagasi, kui ma teenisin ja abistasin kohalikus koguduses. Ma olen näinud, kuidas see hävitab noorte inimeste kutsumisi ning ma olen näinud, kuidas korraga muutuvad väga võitud inimesed otsekui halvatuks ning inimesed on täiesti võimetud täitma oma saatust Jumalas, sest nad on rünnatud selle kultuse vaimu poolt.

Sõbrad, saage ometi aru, et alandamine ja halvustamine pole teenistusse valmistamise tehnoloogia, manipulatsioon ja kontrollimine ei ole juhtimise stiilid, mis panevad asju õigesti toimima! Väga ebakindlad inimesed kasutavad igasuguseid orjastavaid taktikaid ja ahelaid, et üritada Sind kontrollida. Tõelised juhid ei valitse kasutades manipulatsiooni, karistusi või valetõlgitsusi, seda kasutavad erinevad sektid ja kultused.

Tõeline teenimistöö toimib ausameelsuses ja terviklikkuses ning asju juhitakse eeskuju läbi.

Ma pole täna teenistuses sellepärast, et ma pesin „Jumala mehe autot“ või „koristasin Jumala mehe koera järelt“. Ma olen täna teenistuses, sest ma järgisin Jumala kutsumist oma elus ning kuulasin Tema häält. Ma austan sügavalt oma vaimseid isasid, mitte ainult sellepärast, et nad andsid mulle prohvetlikke sõnumeid või lasid mul kanda nende kohvrit, vaid seetõttu, et nad tegid mulle ruumi  ning ulatasid mulle abikäe. Nad uskusid minusse, kui ma alustasin oma võidujooksu. Nad seisid minu kõrval, kui ma õppisin vaimus käimist, nad julgustasid mind, kui ma astusin usus välja, et alustada oma teenimistööd, ning nad rõõmustavad alati koos minuga, kui ma lendan uutesse kõrgustesse Vaimus.

Mu kallid sõbrad, see kõik eelnimetatu on tõeliseks vaimseks isaks olemine, kui nad tunnevad rõõmu Sinust sellisena, nagu Sa oled. Kui nad tunnustavad ja toetavad Sind.

Ma palvetan Sinu eest, kui Sa pead täna tegelema millegagi, mis ei sarnane eelnevalt kirjeldatuga, et kõik need kultuse vaimu valed saavad murtud ning sidemed, mis on Sind kahjustanud, saavad lõhutud. Ma palvetan, et Sa suudad täita kõik selle, mis Jumalal on Sinu jaoks, et teha Tema auks.
 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 12.07.2017

1 kommentaar: